Реалізація проекту

«Смайл-сервіс Вінниччини: ідея, інструменти, бізнес-результати»

15 червня 2018 року у стінах Вінницької обласної універсальної наукової бібліотеки ім. К.А. Тімірязєва був даний старт дводенному тренінгу «Смайл-сервіс Вінниччини: ідея, інструменти, бізнес-результати».

Учасниками тренінгів стали керівники та співробітники центрів надання адміністративних послуг Вінницької області.

З вітальним словом до них звернулися декан економічного факультету ДонНУ імені Василя Стуса Лариса Шаульська та представник ГО «Філософія Серця» Олена Поліщук, побажавши їм максимально корисно провести ці два тренінгові дні!

На учасників чекають цікаві та корисні інсайти про смайл-філософію, важливість посмішки та позитиву, необхідність усвідомлення адміністраторами ЦНАПів себе як «місточку» між громадою і владою».

Андрій Гижко, перший заступник голови Вінницької облдержадміністрації, звертаючись до учасників освітньої програми, зазначив: “Влада має стати сервісною організацією, і саме ви уособлюєте собою владу в очах громадян”. Андрій Петрович подякував Донецькому національному університету імені Василя Стуса та ГО “Філософія серця” за реалізацію такої ідеї та висловив надію на продовження цього проекту.

Думку Андрія Гижка підтримала Директор департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Вінницької ОДА, одна з кураторів проекту Світлана Василюк: “Кожного дня ви стикаєтеся з простими людьми, що мають право на професійне обслуговування і отримання послуг. І я пишаюся, що Вінниччина – єдина в Україні, що запровадила таку інновацію як смайл-філософія у роботі влади з громадянами”.

Керівник програми – декан економічного факультету ДонНУ імені Василя Стуса Лариса Шаульська подякувала партнерам та учасникам за можливість бути причетними до подій, що вирізняють Вінницьку область з-поміж інших. Разом з головою правління ГО “Філософія серця” Юлією Григою, Лариса Володимирівна вручила сертифікати учасникам тренінгів.

22 червня 2018 року завершилася друга частина циклу тренінгів для керівників та працівників центрів надання адміністративних послуг Вінницької області.

Під керівництвом Лариси Шаульської, декана економічного факультету, Анни Середи, доцента кафедри менеджменту і поведінкової економіки, Марії Кримової, доцента кафедри менеджменту і поведінкової економіки, наші учасники відшліфовували вміння працювати в команді, тренували взаєморозуміння, вчилися бути прикладом для колег та підлеглих.

Учасники тренінгу дізналися багато нового та цікавого про установки, емоційний стан і психологічний комфорт адміністратора; зовнішню і внутрішню клієнторієнтованість, а також стиль, задачі і техніки ефективних комунікацій.

На завершення останнього дня дводенного тренінгового циклу «Смайл-сервіс Вінниччини: ідея, інструменти, бізнес-результати» учасники програми – керівники та співробітники центрів надання адміністративних послуг Вінницької області – отримали сертифікати та подарунки.

Учасники визнали, що і не сподівалися на таку корисну програму і щасливі визнати: ці два смайл-дні ґрунтовно змінили бачення себе і ролі кожного члена команди у процесі роботи з громадянами.

“Бути обличчям влади непросто”, – зауважила Юлія Грига. “Такі розвантажувальні програми мають бути!”

Отримавши сертифікати, керівники і співробітники центрів надання адміністративних послуг Вінницької області вже понесли отримані знання і компетентності у свої команди.

А ми готуємося до нових проектів! Ім’я зобов’язує!