Медіа-аудит Вінницької ОДА: стан та перспективи удосконалення інформаційної політики
Програма реалізовувалася ГО «Центр аналізу та розвитку громадських комунікацій «ДІАЛОГ» у партнерстві з Донецьким національним університетом імені Василя Стуса за підтримки Вінницької обласної державної адміністрації.
Мета проекту
Виявлення специфіки інформаційної присутності Вінницької області та Вінницької обласної державної адміністрації у національному та регіональному медіа-просторі; визначення ключових образів, з якими вони асоціюються у зовнішньому та внутрішньому інформаційному середовищі та надання рекомендацій щодо коригування інформаційної політики.
КОМАНДА ПРОЕКТУ
Цільова аудиторія
Департамент інформаційної діяльності та зв’язків з громадськістю.
Реалізація проекту відбувалась у декілька етапів:
1 етап (травень – листопад 2018 р.)
Проведення моніторингу національних та регіональних ЗМІ (травень 2017 – квітень 2018 року). Всього опрацьовано 193 280 матеріалів, серед яких: у національних ЗМІ – 172 062, у регіональних – 21 218.
2 етап (вересень – листопад 2018 р.)
Обробка отриманих результатів, формування бази зведених емпіричних даних.
3 етап (грудень 2018 р.)
Підготовка та друк аналітичного звіту «Специфіка інформаційної присутності Вінницької області та Вінницької обласної державної адміністрації в національному та регіональному медіа-середовищі: стан і перспективи вдосконалення інформаційної політики» у 50 екземплярах.
Реалізація проекту «Медіа-аудит Вінницької ОДА: стан та перспективи удосконалення інформаційної політики» висвітлювалися засобами масової інформації Вінниці та Вінницької області, а також на офіційному сайті Вінницької обласної державної адміністрації, Донецького національного університету імені Василя Стуса та ГО «Центр «ДІАЛОГ».
Публікації доступні за посиланнями:
- «Зробити Вінницьку область більш конкурентоспроможною, привабливою, впізнаваною»
- «Журналістів, посадовців та працівників прозорих офісів навчатимуть конкурентоспроможності»
- «Зробити Вінниччину більш пізнаваною та привабливою»
- «У Стусівському університеті експерти, влада та медійники напрацьовували програму взаємодії у контексті корегування позитивних образів Вінницької області»
Результатом проекту
став аналітичний звіт “Медіа-аудит “Специфіка інформаційної присутності Вінницької області та Вінницької обласної державної адміністрації в національному та регіональному медіа-середовищі: стан і перспективи вдосконалення інформаційної політики”.