Медіа-аудит Вінницької ОДА: стан та перспективи удосконалення інформаційної політики

Програма реалізовувалася ГО «Центр аналізу та розвитку громадських комунікацій «ДІАЛОГ» у партнерстві з Донецьким національним університетом імені Василя Стуса за підтримки Вінницької обласної державної адміністрації.

Мета проекту

Виявлення специфіки інформаційної присутності Вінницької області та Вінницької обласної державної адміністрації у національному та регіональному медіа-просторі; визначення ключових образів, з якими вони асоціюються у зовнішньому та внутрішньому інформаційному середовищі та надання рекомендацій щодо коригування інформаційної політики.

КОМАНДА ПРОЕКТУ

Тетяна Леонтіївна

Доктор політичних наук, професор, експерт з політичного брендингу та брендингу територій.

Олексій Геннадійович

Фахівець Прес-центру ДонНУ імені Василя Стуса з питань медіадосліджень та моніторингу он-лайн ЗМІ.

Сергій Васильович

Кандидат політичних наук, експерт з моніторингу медіа, керівник проекту.

Василина Василівна

Лаборант Навчально-практичної лабораторії «Продакшн студія» ДонНУ імені Василя Стуса, журналіст.

Цільова аудиторія

Департамент інформаційної діяльності та зв’язків з громадськістю.

Реалізація проекту відбувалась у декілька етапів:

1 етап (травень – листопад 2018 р.)

Проведення моніторингу національних та регіональних ЗМІ (травень 2017 – квітень 2018 року). Всього опрацьовано 193 280 матеріалів, серед яких: у національних ЗМІ – 172 062, у регіональних – 21 218.

2 етап (вересень – листопад 2018 р.)

Обробка отриманих результатів, формування бази зведених емпіричних даних.

3 етап (грудень 2018 р.)

Підготовка та друк аналітичного звіту «Специфіка інформаційної присутності Вінницької області та Вінницької обласної державної адміністрації в національному та регіональному медіа-середовищі: стан і перспективи вдосконалення інформаційної політики» у 50 екземплярах.

Реалізація проекту «Медіа-аудит Вінницької ОДА: стан та перспективи удосконалення інформаційної політики» висвітлювалися засобами масової інформації Вінниці та Вінницької області, а також на офіційному сайті Вінницької обласної державної адміністрації, Донецького національного університету імені Василя Стуса та ГО «Центр «ДІАЛОГ».

Результатом проекту

став аналітичний звіт “Медіа-аудит “Специфіка інформаційної присутності Вінницької області та Вінницької обласної державної адміністрації в національному та регіональному медіа-середовищі: стан і перспективи вдосконалення інформаційної політики”.