Оголошення про конкурси

Греція

Міжнародний конкурс на заміщення 5 позицій зовнішніх членів Адміністративної ради Університету Арістотеля в Салоніках (Греція)

New international open call to fill five (5) positions of external members in the Administrative Council of the Aristotle University of Thessaloniki (AUTh), Greece  (8 first pages in Greek language followed by 8 pages in English language).

 

Individuals holding a position of a Professor at a foreign University or an Emeritus Professor or retired faculty member of any Greek Higher Education Institute (HEI), as well as individuals with significant recognition or contribution to the fields of culture, arts, academia or sciences, economy or society, representatives of international organizations or partners in social entities are eligible to apply for the position of an external member of the Administrative Council of the AUTh.

 

Applications should be submitted online to the e-mail address [email protected], by sending the filled and signed application form of interest, a sample of which is included as an Appendix, accompanied by the following supporting documents (in Greek or English language, in pdf format):

1. Copy of Identity Card or Copy of Passport.

2. Full Curriculum Vitae.

3. Any documents or material that the candidate deems necessary to support his/her candidacy (optional).

4. Letter of interest for the position of external member (optional).

 

The deadline for submitting applications is Thursday, September 7th, 2023 at 04:00 p.m. Greek time.

For further information and clarifications regarding this call and the nomination process of the external members of the Administrative Council of the Aristotle University of Thessaloniki, those interested may submit their questions to the e-mail address [email protected] or contact directly at the following tel. numbers +30-231099-6793, -6828.

Данія

University of Southern Denmark

Дедлайн – 01 листопада 2022 року (включно)

Шановні здобувачі освіти СО “Бакалавр” (2-4 курс) та СО “Магістр” (1 курс), що навчаються за спеціальностями галузі 041 Business and administration!

Оголошується конкурс на навчання у весняному семестрі 2022-2023 н.р. (з 01 лютого по 30 червня 2023 року).

У рамках програми виплачуватиметься стипендія у розмірі 1150 євро/місяць.

Критерії відбору:

-знання англійської мови на рівні не нижче B2 (підтверджене сертифікатом IELTS (min 6.5) або TOEFL (min 88), отриманим не пізніше 2 років тому і верифіковуваним онлайн. За відсутності сертифікату можна надати Форму щодо знання англійської мови, підписану Університетом (завантажити можна за посиланням https://cutt.ly/HNg4e4E)

-мінімум 60 кредитів, отриманих на бакалаврському рівні для навчання за СО “Бакалавр”, мінімум 180 кредитів для навчання за СО “Магістр” за спеціальністю в попередні роки.

-Пріоритетним критерієм є академічна успішність кандидата (середній бал у виписці оцінок не нижче 85 балів) і рівень мовної компетентності (перевага надаватиметься кандидатам із міжнародним сертифікатом). При інших рівних умовах перевага надаватиметься кандидатам із наявним рекомендаційним листом, науковими публікаціями (статті, тези доповідей), наявністю перемог або участі (призові місця) в конкурсах, олімпіадах тощо.

Загальна інформація для студентів за обміном: https://cutt.ly/cNlsoTu

Для участі в конкурсі Вам необхідно подати до Відділу міжнародних зв’язків (вул. 600-річчя, 21, каб. 609, в електронному вигляді – на скриньку [email protected]) такі документи:

-подання завідувача кафедри на ім’я ректора, погоджене з деканом, в.о. директора навчально-наукового інституту розвитку академічного потенціалу, завідувачем навчального відділу, першими проректором, у якому зазначаються:

– ПІБ кандидата;

– навчальний рік реалізації академічної мобільності, термін, протягом якого студент буде брати участь у програмі академічної мобільності, вид/форма академічної мобільності;

– ступінь освіти, що здобувається (бакалавр/магістр);

– факультет, спеціальність, освітня програма, рік навчання;

– інформація про Заклад-партнер, куди планується направляти кандидата із зазначенням кампусу (зокрема, для Faculty of Business and Social Sciences це можуть бути: Odense, Esbjerg, Kolding, Sønderborg, Slagelse). Обрання дисциплін, що будуть вивчатися у Закладі-партнері та в подальшому зараховуватися в Університеті, має відбуватися за погодженням із випусковою кафедрою Університету (при виборі переліку дисциплін звертайте увагу на розташування кампусу(!), в якому вони доступні; список курсів факультету бізнесу і соціальних наук: https://www.sdu.dk/…/exch…/exchange_facultyofbss/courses);

– інформація про тип документу, який учасник академічної мобільності отримає після завершення програми академічної мобільності (диплом, сертифікат, академічна довідка тощо);

– фінансові умови участі у програмі академічної мобільності;

– порядок виконання індивідуального графіку навчання в Університеті;

-CV (англ. мовою);

-особиста заява кандидата (за шаблоном звертайтесь за електронною адресою: [email protected]);

-мотиваційний лист (англ. мовою);

-рекомендаційний лист (за наявності);

-документ, що підтверджує знання іноземної мови (чинний міжнародний сертифікат, рекомендаційний лист), рівень знання англійської мови – не нижче B2;

-довідку про академічну успішність (англ. мовою) за всі роки Вашого навчання, скан-копію студентського квитка та першої сторінки дійсного закордонного паспорту;

-інші документи, які вважаєте за необхідне додати (грамоти, дипломи, статті, тези доповідей конференцій тощо);

-документ, що підтверджує приналежність до осіб з обмеженими можливостями (за наявності).