Вакансії

Провідного фахівця відділу аспірантури та докторантури «Докторська школа»

Вимоги:

-повна вища освіта (спеціаліст, магістр);

-стаж роботи – не менше 2 роки;

-володіння ПК (навички роботи з Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

-грамотна письмова та розмовна мова;

-відповідальність щодо виконання поставлених завдань, вміння розподіляти час і систематизувати робочі процеси.

Завдання та обов’язки:

-робота з документацією відділу;

-робота з електронною поштою та кореспонденцією;

-консультування відвідувачів;

-ведення ділової переписки;

-участь у підготовці та організації процедури захисту дисертаційних досліджень, інформаційних днів для аспірантів, інших заходів відділу;

-участь у роботі з сайтом та сторінкою відділу в соціальній мережі.

Провідного фахівця відділу міжнародних зв’язків

Вимоги

-повна вища освіта (спеціаліст, магістр);

-стаж роботи – не менше 2 роки;

-володіння ПК (навички роботи з Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

-знання англійської мови на рівні B2 і вище;

-грамотна письмова та розмовна мова;

-вміння вести ділову переписку;

-знання ділового етикету;

-вміння розподіляти час і систематизувати робочі процеси;

-комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, увага до деталей.

Завдання та обов’язки:

-підтримка існуючих і налагодження нових зв’язків з міжнародними партнерами;

-участь в організації і проведенні зустрічей з міжнародними партнерами;

-підготовка до підписання договорів та ведення реєстру партнерських угод;

-ведення ділової переписки щодо міжнародної діяльності університету;

-підготовка проєктних заявок на отримання квот для участі учасників освітнього процесу в програмах академічної мобільності;

-спілкування з відвідувачами;

-організаційний супровід учасників освітнього процесу університету під час реалізації ними права на академічну мобільність;

-організація і проведення заходів для учасників освітнього процесу університету, пов’язаних з міжнародною діяльністю;

-підготовка звітної документації;

-робота зі сторінками відділу на сайті університету та адміністрування сторінки в соціальній мережі.

Провідного фахівця Проєктного офісу

Вимоги:

-повна вища освіта (спеціаліст, магістр);

-стаж роботи – не менше 2 роки;

-володіння ПК (навички роботи з Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

-знання англійської мови на рівні B1–B2;

-вміння працювати з документами;

-грамотна письмова та розмовна мова;

-вміння вести ділову переписку;

-знання ділового етикету;

-вміння розподіляти час і систематизувати робочі процеси;

-комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, увага до деталей.

Завдання та обов’язки:

-пошук і розповсюдження інформації про можливості участі в національних і міжнародних проєктах;

-участь у пошуку потенційних партнерів для написання спільних проєктів;

-участь у написанні проєктних заявок;

-листування з представниками підрозділів закладів-партнерів, що відповідають за проєктну діяльність;

-підготовка звітної документації щодо стану реалізації проєктів;

-робота з електронною поштою проєктного офісу;

-робота зі сторінками проєктного офісу на сайті університету та сторінкою в соціальній мережі.

Наші переваги, які ми з радістю вам запропонуємо:

-офіційне працевлаштування;

-своєчасна оплата праці;

-соціальні гарантії державної установи;

-робота в дружньому колективі, що націлений на результат;

можливості професійного зростання та кар’єрного розвитку.

Резюме надсилайте на електронну адресу [email protected]

Контактні особи:

Саволюк Ірина Федорівна (відділ кадрів) 0432 508 935

Жильцова Світлана Віталіївна (відділ міжнародних зв’язків, Проєктний офіс) +380 95 394 99 09

Прямухіна Наталія Валентинівна (відділ аспірантури та докторантури «Докторська школа»)  +380 50 051 30 39

Відповідно до пункту 12 статті 55 Закону України «Про вищу освіту», Донецький національний університет імені Василя Стуса на період до оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників Донецького національного університету імені Василя Стуса запрошує на 2022-2023 навчальний рік:

Професора кафедри англійської філології, теорії і практики перекладу (спеціальність 035) (базова освіта: філолог-германіст, викладач англійської мови/перекладач)

Професора кафедри романо-германської філології та зарубіжної літератури (спеціальність 035) (базова освіта: філолог-германіст, викладач німецької мови/перекладач)

Професора кафедри романо-германської філології та зарубіжної літератури (спеціальність 035) (базова освіта: філолог-романіст, викладач французької мови/перекладач)

Професора кафедри психології (спеціальність 053)

Професора кафедри інформаційних технологій (спеціальності 105, 122, 125)

Доцента кафедри інформаційних технологій (спеціальності 105, 122, 125)

Професора кафедри журналістики та соціальний комунікацій (спеціальності 061)

Доцента кафедри журналістики та соціальний комунікацій (спеціальності 061)

Старшого викладача кафедри журналістики та соціальний комунікацій (спеціальності 061)

 

Вимоги до претендентів на посаду професора:

-наявність ступеню освіти «Магістр»;

-наявність наукового ступеню та/або вченого (почесного) звання відповідно до профілю кафедри;

-виконання пункту 30 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності за останні 5 років.

Вимоги до претендентів на посаду доцента:

-наявність ступеню освіти «Магістр»;

-наявність наукового ступеню та/або вченого (почесного) звання відповідно до профілю кафедри;

-виконання пункту 30 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності за останні 5 років.

Вимоги до претендентів на посаду старшого викладача:

-наявність ступеню освіти «Магістр»;

-виконання пункту 30 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності.

 Наші переваги, які ми з радістю вам запропонуємо:

-офіційне працевлаштування;

-своєчасна оплата праці;

-соціальні гарантії державної установи;

-робота в дружньому колективі, що націлений на результат;

-умови навчання та розвитку.

 

Резюме надсилайте на електронну адресу [email protected]

Контактна особа – Саволюк Ірина Федорівна 0432 508 935

Провідний інженер відділу системного адміністрування та технічної підтримки інформаційно-обчислювального центру

Вимоги:

-вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст);

-стаж роботи за професією інженера I категорії – не менше 2 років;

-знання сучасних засобів комп’ютерної техніки, комунікацій і зв’язку;

-бажання і вміння працювати в команді та вдосконалюватись.

Завдання та обов’язки:

-виконання робіт із технічного та інформаційного забезпечення навчального, адміністративного та наукового процесів в університеті за допомогою засобів комп’ютерної техніки, комунікацій і зв’язку;

-обслуговування і ремонт комп’ютерної техніки, засобів комунікації та інше;

-надання методичної і практичної допомоги учасникам освітнього процесу з питань користування ІТ-сервісами;

-виконання робіт з обслуговування корпоративної мережі Університету та її основних вузлів. Проведення аналізу вузьких місць і причин збоїв в мережі, виконання заходів, необхідних для усунення відмов і для підвищення ефективності її експлуатації;

-виконання інших завдань та обов’язків згідно із посадовою інструкцією.

Наші переваги, які ми з радістю Вам запропонуємо:

-офіційне працевлаштування;

-своєчасна виплата з/п (плюс надбавки, бонуси і премії – за результатами співбесіди);

-робота в молодому дружньому колективі, який націлений на результат;

-графік роботи з 09.00 до 18.00, понеділок-п’ятниця;

-соціальні гарантії державної установи;

-умови для навчання та розвитку.

 

Резюме надсилайте на електронну адресу:  [email protected],

контактна особа Саволюк Ірина Федорівна 0432 508 935

або Нужний Станіслав Сергійович 0432 508 949

Ми створюємо умови для розвитку

Ваших здібностей і реалізації Ваших ідей!!!