Донецький національний університет імені Василя Стуса Партнерські вакансії

Партнерські вакансії

ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ «КРАЩІ – З УКРТЕЛЕКОМОМ»

Хочеш стати КРАЩЕ? Ми розкажемо ЯК!

Інформація для студентів 3-6 курсів усієї України!

Довгоочікувана подія Осені 2020 – освітній проект “Кращі – з Укртелекомом” 8 сезон для студентів всієї України! Тепер у новому – дистанційному форматі!

  • Будучи учасником проекту, Ти можеш отримати нові знання у сфері бізнесу та
    здобути унікальну можливість стати стажером великої національної Компанії, адже на тебе чекає 11 онлайн-вебінарів.
  •  Цілих 7 тижнів Ти будеш оточений увагою найкращих бізнес-тренерів компанії.
  •  Ти познайомишся з експертами та ТОП-менеджерами компанії.
  •  Усі знання та досвід, які Ти отримаєш під час проекту, стануть у нагоді для
    побудови майбутньої кар’єри.
  • Найкращі студенти матимуть можливість пройти співбесіду на стажування від 1 до 6 місяців.
  • Для участі у відборі достатньо лише заповнити анкету за посиланням
    https://studukrtelecom.wixsite.com/bestwithukt/proektbestwithukt

Розфарбуй свою осінь яскравими барвами!
Стань КРАЩЕ разом з Укртелеком!

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ. ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОМИР»

Адреса: м. Вінниця, вул. Немирівське шосе 94 В

Деталі: 067 432 22 53 – Олександра, [email protected]

Група компаній «Автомир», що є лідерами з продажу нових автомобілів та сервісного обслуговування   в   м.   Вінниця   та   Вінницькій   обл.   запрошує   на    постійне    місце    роботи: МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ.

 Ми пропонуємо Вам:

-Офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні.

-Персональне, безкоштовне навчання.

-Комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок.

-Корпоративний одяг.

-ЗП – ставка +%.

-Можливість кар’єрного зростання.

-Допомогу і підтримку в будь-яких робочих ситуаціях.

-Івенти і відпочинок в крутому колективі.

 Наші очікування:

-Освіта вища або середня спеціальна (технічна).

-Знання будови легкового автомобіля.

-Наявність водійського посвідчення категорії «В» та стаж водіння — обов’язково!

-Володіння навичками ефективної комунікації.

 Ваші обов’язки:

-Виконання планових показників з продажу автомобілів та супутніх товарів.

-Робота з клієнтськими базами, залучення нових клієнтів.

-Участь в продажі, прийомі, видачі автомобілів.

-Проведення презентацій автомобіля, проведення тест-драйвів.

Чекаємо на Ваші відгуки!

ІНЖЕНЕР З НОРМУВАННЯ ПРАЦІ, ЕКОНОМІСТ. ДП «45 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД»

Місто: Вінниця

Умови: Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Незакінчена вища освіта.

Вимоги: На промислове підприємство потрібен інженер з нормування праці.

Умови роботи:

-Офіційне працевлаштування.

-Субота, неділя — вихідні.

-Робочий час з 08:00 до 16:45.

Обов’язки:

-Нормування праці робітників в цеху.

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/yfRngHo.

ANDROID DEVELOPER. ТОВ «ТІРАС-12»

Заробітна плата: за результатами співбесіди

Місто: Вінниця

Умови: Повна зайнятість, готові взяти людину з інвалідністю. Досвід роботи від 2 років.

 

TIRAS – українська технологічна компанія.

Ми займаємось розробкою та виробництвом професійних систем безпеки з 1991 року. Наше обладнання охороняє сотні тисяч об’єктів в Україні та за її межами.

Наше обладнання обирають сотні охоронних компаній як технічну базу для своєї діяльності. Ми — компанія повного циклу, від ідеї до серійного виробництва.

Наша робота — це безперервний процес перетворення технологій та дизайну в те, що захищає життя та майно людей.

Проєктів все більше, тому ми шукаємо Android-розробника, що зможе стати частиною нашої команди та підсилити її.

 Що робити:

-працювати з існуючими проектами та створювати нові проекти з нуля;

-впроваджувати та підтримувати новий функціонал;

-взаємодіяти з іншими направленнями в команді.

Необхідні досвід та навички:

-досвід розробки мобільних додатків від 2 років;

-досвід роботи з Android, Java SDK, Java SE, SQL;

-досвід роботи з Google Maps Platform, FCM, WebSockets, Fabric;

-аналітичні здібності та вміння проектувати архітектуру мобільних додатків;

-розуміння HTTP (S), OOP, XML, JSON, UX/UI патернів;

-здатність вивчати та застосовувати нові технології.

 Буде бонусом:

-досвід роботи з Kotlin;

-досвід роботи з системами безпеки, відеоспостереження, «розумного будинку»

-публікації у Google Play Маркет;

-ініціативність та жага до освоєння нових технологій.

 Що ми пропонуємо:

-роботу над цікавими проектами в українській RnD-компанії;

-можливість професійного розвитку;

-ринкову заробітну плату;

-офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

-оплату навчання та участі в конференціях;

-можливість безкоштовного відвідування басейну, фітнес-клубу Sport Life, театру та інші приємності.

Якщо тебе зацікавила наша вакансія – подавай заявку, давай обсудимо.

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/ifWET1i.

ЮРИСКОНСУЛЬТ. ПрАТ, СТРАХОВА КОМПАНІЯ «МІСТО»

 Вимоги:

-Досвід роботи від 2 років.

-Ґрунтовні знання у сфері господарського, цивільного, трудового та корпоративного права, а також нормативно-правової бази, що регулює діяльність з питань фінансового моніторингу.

-Досвід складання господарських і цивільно-правових договорів.

-Досвід спілкування / листування з контролюючими, фінансовими, податковими органами.

-Впевнений користувач ПК; Microsoft

 Умови роботи:

-графік роботи з 00−18.00;

-сучасний офіс, ергономічні робочі місця, кондиціонери;

-відпустка — оплачувана;

-медична страховка;

-гідна заробітня плата;

-додаткова мотивація від результатів роботи.

 Обов’язки:

-Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників.

-Формування і ведення особових справ працівників, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок працівників.

-Організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів, участь у їх підготовці та здійсненні контролю за виконанням, правова оцінка проектів таких договорів;

-Розробка договорів страхування, участь в розроблені нових страхових продуктів.

-Участь у розробці та підготовці документів для отримання нових ліцензій на проведення страхової діяльності.

-Підготовка та погодження проектів внутрішніх нормативних документів компанії.

-Ведення переписки з банківськими установами, страховими компаніями, медичними закладами тощо.

-Підготовка запитів, звернень, листів до контролюючих органів, контрагентам, а також підготовка необхідних документів та відповідей на їх запити.

-Моніторинг та систематизація актів законодавства, що використовуються у діяльності компанії.

-Організація належного зберіганням договорів та інших документів, що передаються до юридичного департаменту.

-Організація роботи з передачі до архіву документів юридичного департаменту.

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/2fW0uFu.

ЕКОНОМІСТ. ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (ВІДДІЛ РЕКРУТИНГУ)

Заробітна плата: 8 000 грн.

Місто: Вінниця

Контактні особи: Оксана Володимирівна, Ірина Сергіївна (0432)551688; 0673196515

Вимоги

-Неповна зайнятість.

-Вища економічна освіта

-Досвід роботи від 1 року.

-Досвід роботи з державними установами.

 Умови роботи

-5-денний робочий тиждень

-Доставка на робоче місце транспортом підприємства.

 Обов’язки:

-Брати участь у формуванні бюджету, вести контроль за його виконанням.

-Веде облік економічних показників; розробляє штатний розпис, бере участь у розробці кошторисів.

-Здійснює контроль за витрачанням фонду заробітної плати, найменування посад, посадових окладів, тарифних ставок та розцінок.

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/7fWzwqc.

МЕНЕДЖЕР ЦЕНТРУ НОРМАТИВНОГО СУПРОВОДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP

Адрес: Вінниця

Контакт: Бегебко Тетяна Іванівна

Телефон: +380672305275

 

UKRSIBBANK BNP Paribas Group запрошує взяти участь у конкурсі на вакансію:

«Менеджер нормативного супроводження операцій по рахункам Центру нормативного супроводження операційної діяльності»

 З нами Ви отримуєте:

-Роботу в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group – один з найуспішніших та найбільших світових банків);

-Офіційне працевлаштування;

-Медичне страхування та страхування життя;

-25 календарних днів відпустки;

-Щорічний бонус за результатами роботи;

-Доступ до програм навчання та тренінгів;

-Широкі можливості міжнародної мобільності.

 Функціональні обов’язки:

-Підготовка пропозицій щодо оптимізації бізнес процесів. Розробка бізнес-вимог для підготовки технічних завдань по доопрацюванню програмного забезпечення у частині операцій за рахунками

-Участь у тестуванні нових/актуалізованих процесів/продуктів/доробок програмного забеспечення

-Консультаційна підтримка торгівельної мережі з операційних питань

-Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів щодо ідентифікації клієнтів, відкриття, закриття та обслуговування поточних, карткових та вкладних рахунків для відділень Банку. Аналіз змін законодавства, доведення роз’яснень співробітникам відділень Банку

 Наш ідеальний кандидат:

-Володіє знаннями в напрямку операційної діяльності по рахунках, ідентифікації

-Досвічений користувач ПК (MS Word, Power Point, Project, Access, Internet

-Має аналітичні здібності, вміння аналізувати та структурувати великі об’єми інформації

-Наявність досвіду побудови бізнес-процесів є додатковою перевагою

-Володіє англійською мовою на рівні pre-intermediate;

Просимо надсилати розгорнуті резюме із зазначенням вакансії по e-mail.

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/wfmBd0Y.

JAVA SOFTWARE ENGINEER. EPAM

Адрес: Vinnytsia

Контакт: Iryna Orikh

DESCRIPTION

Currently we are looking for a Java Developer who is ready to learn Hybris to deal with demanding and challenging projects for the US-based customers and grow E-Commerce expertise in the Vinnytsia Office.

TOP REASONS TO WORK WITHIN E-COMMERCE DEPARTMENT

– Possibility to work on full product lifecycle – from concept to delivery into production;

– We are open for innovations and modern technologies;

– Guaranteed professional growth through the technology trainings and technology communities inside the E-Commerce department and company as well;

– IT conferences sponsorship;

– We are proactive Agile/Scrum/XP practitioners;

– Possibility to realize your ideas and potential within the democratic environment and much more…

PROJECT TECHNOLOGIES AND TOOLS

– Hybris

– Java

– WebServices – JMS

– Git

– Continuous Integration and Deployment – Maven

–Agile best practices: SCRUM, XP, TDD, ATDD, Pair Programming; Continuous Integration/Deployment; Direct interaction team-customer; Continuous process improvement; Clean Code; Scaled Agile Framework

REQUIREMENTS

– 3+ years of Java development professional experience

– 1+ year of Hybris development experience (desirable) – Proficiency in Spring framework

– Solid understanding of application design

– Experience with WebServices (REST, SOAP) – JMS

– Strong understanding ofAgile methodologies – E-commerce experience:

– Good communications, spoken and written English

– Excellent problem solving skills – Fast learner

– Soft skills

WE OFFER

– Competitive compensation depending on experience and skills

– Individual career path

– Unlimited access to LinkedIn learning solutions – Social package – medical insurance, sports

– Compensation for sick lists and regular vacations

– English classes with native speakers (certified English teachers) – Flexible work hours

 

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/5fxvtmA

ДПУ «МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР «АРТЕК»

ДПУ «Міжнародний дитячий центр «Артек» – дитячий оздоровчий центр загальнодержавного значення, який після тимчасової анексії Криму відновив свою діяльність у 2016 році в заповідній природній зоні – м.Київ, Пуща Водиця.

Зберігаючи кращі традиції «Артеку», у дитячому центрі запроваджені інноваційні освітні та виховні програми для розвитку соціальної активності і творчого потенціалу дітей та молоді. Більш детальніше про діяльність МДЦ «Артек» можна ознайомитися на нашому веб-сайті: www.artek.ua.

В рамках проведення цілорічного оздоровлення та відпочинку МДЦ «Артек» здійснює набір педагогічних працівників для прийняття на постійну роботу.

Освіта: педагоги-організатори, практичні психологи, вихователі, інструктор з фізкультури – педагогічна (магістр, бакалавр, молодший спеціаліст, студенти старших курсів); вожаті – будь-яка освіта (середня, середня спеціальна чи вища)

Досвід роботи: Не має значення, проте головним є досвід роботи з дітьми

Вік: 19-25 років

Функціональні      обов’язки:      Забезпечення      безпеки   життєдіяльності  дітей, організація дитячого дозвілля, виховні заходи, надання умов для сприяння всебічного розвитку дитини

Графік та умови роботи: Тривалість тематичної оздоровчої зміни – 21 день, безкоштовне проживання, харчування по собівартості

Додаткові вимоги: Творчість, організованість, дисциплінованість, толерантність, відсутність шкідливих звичок, любов до дітей

Рівень заробітної плати:

– Місячний посадовий оклад вожатого: 7273 грн.

– Місячний посадовий оклад вихователя: 7651 грн.

– Місячний посадовий оклад інструктора з фізкультури: 7273 грн.

– Місячний посадовий оклад практичного психолога: 7651 грн.

– Місячний посадовий оклад педагога-організатора: 8282 грн.

Для прийняття на роботу обов’язкова медична книжка та індивідуальний графік навчання (для студентів денної форми).

Контактна особа: Зайченко Катерина Сергіївна – тел. 066 881 95 45.

БУХГАЛТЕР. ТОВ «БАРЛІНЕК ІНВЕСТ»

У зв’язку з розширенням виробництва та збільшення потужності підприємства оголошено набір працівників.

Вимоги:

– повна зайнятість, досвід роботи від 1 року, вища освіта; – бажання навчатись новому;

– активність у роботі;

– бажання працювати в дружньому коллективі на спільний результат; – комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість.

Обов’язки по посаді:

– робота з договорами;

– знання українського плану рахунків та кореспонденції рахунків; – досвід роботи по первинній документації;

– бухгалтерський та податковий облік взаєморозрахунків; – знання ПК, 1с:8 Бухгалтерія, Excell, МЕДОК.

Компанія пропонує:

– підприємство з іноземними інвестиціями;

– високий рівень корпоративної культури;

– підприємство існує понад 150 років в галузі деревообробки, та понад 10 років роботи на ринку України;

– сучасне обладнання від найкращих світових виробників; – офіційне працевлаштування;

– конкурентно спроможну заробітну плату;

– надання щорічної оплачуваної відпустки тривалістю 24 календарних дні; – постійна індексація заробітної плати в сторону збільшення;

– безкоштовна доставка до місця роботи;

– безкоштовна перепідготовка працівників; – навчання безпосередньо на виробництві; – можливість кар’єрного росту;

– активна корпоративна діяльність; – великий дружній коллектив;

– святкові подарунки для працівників та їх дітей.

 

За додатковою інформацією звертатись за тел. 050 492 94 80 Олена Дзюбенко.

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/Yfs8bCq

SOFTWARE TEST AUTOMATION ENGINEER (JAVA/PYTHON). EPAM

Контакт: Iryna Orikh

Телефон: +380931482249

RESPONSIBILITIES:

  • Work with-cross functional teams including Development and Application Support
  • Actively participate in daily and weekly status meetings
  • As a member of QA team you will be involved in writing test cases (and possibly, test plan), scripts, test case automation and execution of all the testing required to ensure that the software meets business requirements and is a high-quality one
  • Perform functional testing (which includes application integration, system, network/system integration and acceptance testing) and non-functional testing (such as performance, volume, load and fallback testing)
  • Conduct active application testing and test automations work
  • Participate in requirement refinements and reviews, functional specification reviews, technical design
  • reviews and contribute to development project estimates, scheduling and test plans
  • Proactively identify and resolve potential problems/ issues including authoring of technical specifications
  • Regularly inform manager on personal and project progress, identify risks early in the process
  • Review testing approach used by the team and proposes improvements in order to maintain high quality of the product
  • Provide test coverage, test case/ suite runs and other QA reports needed

REQUIREMENTS:

  • Expert (3+years) knowledge of: Python, SQL, database load scripts
  • Good knowledge of Java and MySQL/MariaDB is a big plus
  • Performance tuning experience: ability to tune SQL statements and understanding of indexing strategies
  • Strong background in software engineering within testing discipline
  • Ability to understand and test complex backend systems deployed into multiple environments, as well as demonstrate the desire to build their domain knowledge of the products they support
  • Intermediate or higher English level (B1+)

WE OFFER:

  • Competitive compensation depending on experience and skills
  • Individual career path
  • Unlimited access to LinkedIn learning solutions
  • Social package – medical insurance, sports
  • Compensation for sick lists and regular vacations
  • English classes with native speakers (certified English teachers)
  • Flexible work hours

Vacancy link: https://cutt.ly/dfezIOs

ФАХІВЕЦЬ ВІДДІЛУ IT-ПІДТРИМКИ КОРИСТУВАЧІВ. UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP

Адреса: Вінниця, вулиця В’ячеслава Чорновола, 29; 1,3 км від центру

Контакт: Юлія

Телефон: 0679538902

UKRSIBBANK BNP Paribas Group запрошує прийняти участь у конкурсі на вакансію:
Молодший спеціаліст відділу IT-підтримки користувачів, м.Вінниця

З нами Ви отримаєте:

  • Роботу в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group – один з найуспішніших та
    найбільших світових банків);
  • Офіційне працевлаштування;
  • Медичне страхування та страхування життя;
  • 25 календарних днів відпустки;
  • Бонус за результатами роботи;
  • Доступ до програм навчання та тренінгів;
  • Широкі можливості міжнародної мобільності.

Функціональні обов’язки:

  • Консультування, реєстрація, супровід, контроль та надання доступів до інформаційних систем та систем віддаленого доступу.
  • Прийняття, реєстрація, супровід, звернень користувачів по проблемах програмного забезпечення, інформаційних сервісів (помилки, збої, скарги на надані послуги) та ІТ обладнання.
  • Супровід інцидентів в роботі програмного забезпечення.
  • Надання інформації користувачам про нові та існуючі інформаційні сервіси.
  • Надання документації на прохання користувачів.
  • Своєчасне формлення та надання звітністі у встановленому порядку.
  • Навчання та надання консультацій персоналу інших структурних підрозділів Банку в межах функціоналу підрозділу. Навчання та надання консультації персоналу свого структурного підрозділу за напрямком основної діяльності підрозділу;
  • Здійснення 1-ї лінії підтримки користувачів інформаційних сервісів з питань відновлення працездатності сервісів та пристроїв обчислювальної техніки;
  • Технічне супроводження робочих станцій користувачів і периферійного обладнання;
  • Управління інцидентами користувача, призначення відповідального за інцидент і контроль його закриття;
  • Формування і подача звітності в межах функціоналу підрозділу

Наш ідеальний кандидат:

  • Відповідальний та старанний;
  • Має вищу або неповну вищу освіту за технічним напрямом;
  • Має досвід роботи за технічним спрямуванням від 1 року;
  • бажає працювати в команді;
  • Прагне до розвитку та кар’єрного зростання.
  • Просимо надсилати розгорнуті резюме із зазначенням назви вакансії та бажаного рівня з/п

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/Dd5mSwS

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР. ДП «ЕЛЕКТРИЧНІ СИСТЕМИ»

Адреса: Вінниця, вул. Стрілецька, 57б

Контакт: В’ячеслав

Телефон: 063 97 44 615
ДП «Електричні системи» запрошує на посаду Головного бухгалтера

Основні вимоги до кандидата:

  • Повна вища освіта;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років;
  • Знання 1 С:8 управління виробничим підприємством, офісних програм MS Office (Word, Excel, PowerPoint); 
  • Знання податкового та митного законодавства; 
  • Багатозадачність, стресостійкість.

Основні обов’язки: 

  • Визначення, планування та здійснення організації бухгалтерського обліку фінансовогосподарської діяльності підприємства;
  • Складання балансу підприємства; 
  • Підготовка інформації для зовнішніх та внутрішніх аудиторів; 
  • Організація та контроль складання розрахунків щодо відрахувань до бюджету, складання бухгалтерської та податкової звітності;
  • Проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності за даними бухгалтерського обліку і звітності;
  • Забезпечення суворого дотримання фінансової дисципліни.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Комфортні умови праці; 
  • Дотримання гарантій згідно КЗпП; 
  • Конкурентну заробітну плату.

Посилання на вакансію: https://rabota.ua/ua/company5254889/vacancy8020004

PROJECT MANAGER. IT-COMPANY «MAGISOFT SOLUTIONS»

Компанія Magisoft — українська компанія, створюємо, розробляємо і просуваємо свої проекти на західні ринки. В свою команду шукаємо відповідального проект менеджера з вмінням організовувати роботу в команді та оперативно приймати рішення.

Професійні навики:

– Знання з основ програмування та digital-маркетингу
– Високий рівень розуміння послуг, які може надати компанія, а також продуктів, які вона може створити на замовлення;
– Високі комунікативні навички, навички ведення переговорів і презентацій
– Знання методик Agile чи/та Scrum
– Англійська — не нижче B2
– Знання програм з управління проектами; Jira, MC Project, Trello
– Вміння чітко ставити завдання самому собі та колегам, контролювати їх виконання та досягати результату;
– Володіння методиками таймменеджменту; Особисті якості:
– Високий рівень відповідальності
– Структуроване мислення
– Здатність працювати в режимі багатозадачності, чітко дотримуючись термінів
– Самоорганізація;
– Висока здатність до навчання;
– Стресостійкість;
– Зацікавленість роботи на результат; – Вміння балансувати, щоб у чітко вказані терміни реалізовувались задачі.

Функціональні обов’язки:

– Ведення переговорів із замовником;
– Визначення потреби замовника;
– Складання та ведення проектної документація;
– Складання плану проекту та узгодження його термінів;
– Аналіз можливих ризиків;
– Підбір і управління проектною командою;
– Розбивка продукту на компоненти і роздача їх виконавцям;
– Визначення необхідних ресурсів та робочого середовища, їх розподіл всередині команди;
– Постановка робочого процесу в команді (розробка, тестування, робота з вимогами);
– Відстеження стану проекту, пріоритетності та ходу виконання завдань;
– Відстеження термінів виконання завдань;
– Утримання команди в робочому стані, мотивація команди;
– Створення прозорого середовища спілкування між усіма учасниками процесу;
– Відстеження задоволеності проектом з боку команди;
– Рішення конфліктних ситуацій всередині команди і в зв’язці замовник-команда;
– Спілкування з замовником, управління його очікуваннями;
– Надання замовнику звітності про хід виконання завдань і проекту в цілому;
– Презентація замовнику готових рішень, демо-версій, прототипів.

Умови роботи:

– робочий графік з 10 до 18 год, з годиною плаваючої обідньої перерви (в період карантину працюємо дистанційно)
– з/п за результатами співбесіди;
– 1 тиждень стажування — не оплачується
– 2 місяці випробувального терміну, після чого відкривається ФОП і підписується контракт на рік.

Посилання на вакансію: https://rabota.ua/ua/company5141994/vacancy8040309

TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST (L2-L3). ТОВ «ТІРАС-12»

Опис вакансії

TIRAS — українська технологічна компанія.
Ми займаємось розробкою та виробництвом професійних систем безпеки з 1991 року.
Наше обладнання охороняє сотні тисяч об’єктів України та за її межами.
Наше обладнання обирають сотні охоронних компаній як технічну базу для своєї діяльності.
Ми — компанія повного циклу, від ідеї до серійного виробництва.
Наша робота — це безперервний процес перетворення технологій та дизайну в те, що захищає життя та майно людей.
Проектів все більше, тому ми шукаємо інженера технічної підтримки та тестування, що зможе стати частиною нашої команди та підсилити її.

Що робити:

  • взаємодіяти з клієнтами (технічними працівниками охоронних організацій) по питаннях встановлення, налаштування та експлуатації програмно-апаратних рішень TIRAS;
  •  взаємодіяти з розробниками ПЗ з ціллю підвищення його якості та реалізації необхідного функціоналу;
  • тестувати та впроваджувати програмні рішення.

Необхідні досвід та навички:

  • впевнені знання операційних систем як сімейства Windows, так і сімейства Linux;
  •  знання принципів та протоколів мережевої взаємодії;
  •  наявність навичок налаштування мережевого обладнання;
  •  наявність уявлення про системи управління базами даних;
  •  практика розгортання веб-серверів, віртуальних машин;
  •  навички міжособистісного спілкування;
  •  орієнтованість на результат.

Буде плюсом:

  • наявність навичок DevOps-інженера;
  •  досвід системного адміністрування (впровадження та підтримки систем ІР-телефонії, моніторингу ПЗ (Zabbix), допоміжних систем розробки (Jira), хмарних сервісів та рішень;
  •  досвід роботи з системами безпеки, відеоспостереження, «розумного будинку»
  •  ініціативність та жага до освоєння нових технологій.

Ми пропонуємо:

  • роботу над цікавими проектами в українській RnD-компанії;
  •  можливість професійного розвитку;
  •  ринкову заробітну плату;
  •  офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;
  •  оплату навчання та участі в конференціях;
  •  можливість безкоштовного відвідування басейну, фітнес-клубу Sport Life, театру та інші приємності.

Якщо тебе зацікавила наша вакансія — подавай заявку, давай обсудимо.

Посилання на вакансію:

https://www.work.ua/jobs/3923263/?utm_source=jobseeker_subscription_nonregisted&utm_medium=email&utm_content=job&utm_campaign=30.06.2020&a=255096&d=1593481461&utm_term=donnu.edu.ua

ANDROID DEVELOPER. ТОВ «ТІРАС-12»

Опис вакансії

TIRAS — українська технологічна компанія.
Ми займаємось розробкою та виробництвом професійних систем безпеки з 1991 року.
Наше обладнання охороняє сотні тисяч об’єктів України та за її межами.
Наше обладнання обирають сотні охоронних компаній як технічну базу для своєї діяльності.
Ми — компанія повного циклу, від ідеї до серійного виробництва.
Наша робота — це безперервний процес перетворення технологій та дизайну в те, що захищає життя та майно людей.
Проектів все більше, тому ми шукаємо Android-розробника, що зможе стати частиною нашої команди та підсилити її.

Що робити:

  • працювати з існуючими проектами та створювати нові проекти з нуля;
  • впроваджувати та підтримувати новий функціонал;
  • взаємодіяти з іншими направленнями в команді.

Необхідні досвід та навички:

  • досвід розробки мобільних додатків від 2 років;
  •  досвід роботи з Android, Java SDK, Java SE, SQL;
  • досвід роботи з Google Maps Platform, FCM, WebSockets, Fabric;
  • аналітичні здібності та вміння проектувати архітектуру мобільних додатків;
  • розуміння HTTP (S), OOP, XML, JSON, UX/UI патернів;
  • здатність вивчати та застосовувати нові технології.

Буде бонусом:

  •  досвід роботи з Kotlin;
  •  досвід роботи з системами безпеки, відеоспостереження, «розумного будинку»
  •  публікації у Google Play Маркет;
  •  ініціативність та жага до освоєння нових технологій.

Що ми пропонуємо:

  • роботу над цікавими проектами в українській RnD-компанії;
  •  можливість професійного розвитку;
  •  ринкову заробітну плату;
  •  офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;
  •  оплату навчання та участі в конференціях;
  •  можливість безкоштовного відвідування басейну, фітнес-клубу Sport Life, театру та інші приємності.

Якщо тебе зацікавила наша вакансія — подавай заявку, давай обсудимо.

Посилання на вакансію:

https://www.work.ua/jobs/3923209/?utm_source=jobseeker_subscription_nonregisted&utm_medium=email&utm_content=job&utm_campaign=30.06.2020&a=255096&d=1593481461&utm_term=donnu.edu.ua

БУХГАЛТЕР. ТОВ «БАРЛІНЕК ІНВЕСТ»

Гаряча вакансія!

Опис вакансії

У зв’язку з розширенням виробництва та збільшення потужності підприємства оголошено набір працівників.

Вимоги:

– бажання навчатись новому;
– активність у роботі;
– бажання працювати в дружньому коллективі на спільний результат;
– комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість.

Посадові обов’язки:

– знання обліку ПДВ,
– знання українського плану рахунків та кореспонденції рахунків;
– досвід роботи по первинній документації;
– бухгалтерський та податковий облік взаєморозрахунків;
– знання ПК, 1с:8 Бухгалтерія, Excell, МЕДОК.

Компанія пропонує:

– підприємство з іноземними інвестиціями;
– високий рівень корпоративної культури;
– підприємство існує понад 150 років в галузі деревообробки, та понад 10 років роботи на ринку України;
– сучасне обладнання від найкращих світових виробників;
– офіційне працевлаштування;
– конкурентно спроможну заробітну плату;
– надання щорічної оплачуваної відпустки тривалістю 24 календарних дні;
– постійна індексація заробітної плати в сторону збільшення;
– безкоштовна доставка до місця роботи;
– безкоштовна перепідготовка працівників;
– навчання безпосередньо на виробництві;
– можливість кар’єрного росту;
– активна корпоративна діяльність;
– великий дружній коллектив;
– святкові подарунки для працівників та їх дітей.

За додатковою інформацією звертатись за тел. 096 226 20 31, 063 038 34 66;
050 492 94 80 (Олена Дзюбенко).

Посилання на вакансію:

https://www.work.ua/jobs/3130827/?utm_source=jobseeker_agent_registed&utm_medium=email&utm_content=jobs&utm_campaign=25.06.2020&a=1453541&d=1593044014

ІНЖЕНЕР-ПРОГРАМІСТ. ТОВ «ТІРАС-12»

Заробітна плата: від 40 000 грн.

Опис вакансії

Компанія ТОВ «Тірас-12» є провідним українським виробником систем протипожежного та охоронного призначення.
Багаторічний досвід, молодий талановитий колектив, виробничі лінії європейського рівня – точки опори, завдяки яким нам вдається займати лідируючі позиції на ринку України.

Зараз ми хочемо підсилити наш технічний відділ і шукаємо талановитого інженерапрограміста.

Вимоги:

– вища освіта;
– знання англійської мови на рівні читання та розуміння технічної документації;
– досвід написання та налагодження програм на С/C++ в середовищах Keil, CooCox, IAR;
– досвід роботи з архітектурою Cortex-M;
– досвід роботи з стандартними інтерфейсами (Ethernet, USB, I2S, I2C, SPI, і т.д.);
Буде великим плюсом наявність досвіду роботи з архітектурою ARM; досвід роботи з
FreeRTOS або аналогічними ОС; уміння користуватись GIT, SVN.

Обов’язки:

– Розробка вбудованого програмного забезпечення на мікроконтролери для нової продукції
підприємства, проведення модернізації існуючої продукції.

Що ми пропонуємо:

– Гідну заробітну плату (від 40000,00 грн.)
– Роботу в молодій талановитій команді.
– Роботу над цікавими та перспективними проектами.
– Особистий та професійний розвиток. Ти зможеш випробувати на практиці свої знання та
досвід.
– Офіційне працевлаштування, повний соціальний пакет.
– Можливість безкоштовного відвідування басейну, спортивного фітнес клубу Sport Life,
театру.
– Безкоштовна кава.

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/3yXXN4m

Пропозиція від Об’єднаного Українського Університету (Компанія Intela Solutions)

Компанія Intela, Coursera та ІВМ пропонують викладачам українських ЗВО роботу зі студентами в режимі онлайн-навчання. Планується письмове спілкування — відповіді на питання студентів англійською мовою, охоплюються практично усі часові пояси, але насамперед: Китай, Індія, Африка, Америка, Канада та усі спеціальності навчання.

Вимоги до викладачів:  

  • Пройти курс та отримати сертифікат. 
  • Працюватимуть неповний робочий день для підтримки цього курсу для  Intela, ІВМ, Coursera. 
  • Через 1 місяць роботи у режимі неповного робочого дня, викладачі переходять на повний робочий тиждень. 
  • Пропонується 1000 доларів США в місяць (повний робочий день) і збільшення оплати за високу якість роботи. 

Викладачі повинні мати ступінь доктора наук або доктора філософії. 

Більш змістовна інформація за посиланнями:  

https://www.coursera.org/specializations/advanced-data-science-ibm?action=enrol#courses 

https://www.coursera.org/professional-certificates/ai-engineer#courses 

 

З усіх питань Ви можете звертатися[email protected], +38 050 071 01 20 

 

Викладач німецької мови. ТОВ «Воркконсалт»

Можливість для працевлаштування студентів випускних курсів!

Онлайн школа іноземних мов go4more.School проводить набір викладачів німецької мови.

Ми пропонуємо:  

–  Офіційне працевлаштування в штат  

–  Ставка 10-15 тис. грн на місяць  

–  Робота в команді викладачів  

–  Коучінг роботи з онлайн-платформою  

–  Готові курси, розписана програма занять  

 

Графік роботи: з 9 до 18 (година перерва на обід)  

Типовий день: 4 години викладання, 4 години: перевірка завдань, підготовка до наступного дня, робота з онлайн платформою, спілкування з командою.  

Викладаємо онлайн для англомовного населення!

Ми чекаємо тебе в команду якщо ти:  

  • Говориш та пишеш німецькою мовою на рівні В2 та вище.  
  • Володієш англійською мовою на рівні В1 мінімум.  
  • Маєш досвід викладання або бажання навчитися з нами.  
  • Відповідальний та цілеспрямований, умієш швидко реагувати та проявляти ініціативу.  
  • Хочеш розвиватися як викладач, а також брати участь у методичній роботі в рамках наших  проектів.  
  • Бажаєш обмінюватися досвідом з іншими викладачами, ставати краще кожного дня.  

Якщо ти хочеш почати свою кар’єру в міжнародній компанії, напиши або подзвони нашому HR менеджеру:  

Наталія: [email protected]099 067 5127  

Архів вакансій