Партнерські вакансії

Вакансія Sales manager assistant в компанію Magisoft Solutions

Вимоги (знання, досвід):

· бажаний (не обов’язковий) досвід роботи на аналогічній посаді;

· бажаний (не обов’язковий) досвід роботи в активних продажах (бажано-у сфері розробки ПО, телекомунікацій);

· бажані базові знання веб технологій, телекомунікаційних технологій, Інтернет-сервісів;

· знання англійської мови (гідний рівень для спілкування і листування);

· досвідчений користувач ПК.

Посадові обов’язки:

· ведення комунікації в чатах соціальних мереж та месенджерах;

· консультації клієнтів по телефону, через email, в чатах;

· активний пошук клієнтів на зарубіжних ринках зокрема пошук клієнтів на послуги веб-програмування, розробки додатків та ПО;

· активні продажі та супровід комплексних проектів;

· обговорення умов співпраці та супровід договорів;

· підготовка комерційних пропозицій;

· проведення переговорів і презентацій.

Умови роботи:

· Місце роботи: в офісі Вінниця

· Робочий час: повний робочий день з 10.00 ранку до 18:00 вечора.

· Заробітна плата: гідна (залежить від кваліфікації претендента).

Контакт: Анна Савчинська

Телефон: +380636159286

Вакансія маркетолога в soft Xpansion Ukraine

soft Xpansion Ukraine – одна з провідних IT-компаній в Україні з розробки та впровадження систем електронного документообігу, систем електронних архівів, портальних рішень.

Наша компанія активно розвивається та шукає в свою команду досвідченого маркетолога.

Цілі:

– Планування та реалізація маркетингових активностей компанії
– Формування потоку лідогенерації

Основні задачі:

– Пошук та підготовка до участі у профільних заходах (семінарах, форумах, конференціях)
– Пошук та аналіз актуальних тендерів для участі
– Моніторинг профільних ЗМІ – Social Media Marketing (Facebook&LinkedIn)
– Взаємодія з підрядниками (копірайтери, дизайнери, перекладачі, та ін.)
– Організація та контроль виготовлення рекламної, сувенірної продукції
– Конкурентний аналіз
– Ведення сайту компанії

Вимоги:

– Відповідальність та уважність
– Знання ПК та офісних програм
– Знання мов (українська, російська – вільно, англійська – Intermediate)
– Досвід роботи у маркетингу
– Досвід роботи у сфері ІТ – буде перевагою
– Знання SEO – буде перевагою
– Знання графічних редакторів – буде перевагою

Ми пропонуємо:

– Роботу в комфортному офісі Вінниці
– Молодий дружній колектив
– Професійне зростання
– Конкурентну заробітну плату
– Офіційне оформлення
– Каву, чай та смаколики, настільний теніс

Cтудентський кейс-чемпіонат від UKRSIBBANK — WOW-bank challeng

Кейс-спільнота CASERS розпочинає новий сезон викликів для студентів і продовжує інформувати провідні ЗВО та викладачів-новаторів України про можливості для практичної освіти від представників бізнесу та органів державної влади.

UKRSIBBANK студентів та викладачів ДонНУ імені Василя Стуса взяти участь у студентському кейс-чемпіонаті від UKRSIBBANK — WOW-Bank Challenge. Деталі в додатку та за покликанням: https://casers.org/cases/wow-bank-challenge-kl-ntskiy-serv-s-kosm-chnogo-r-vnya

Якщо Вас зацікавила ця інформація, звертайтеся до навчально-практичного центра кар’єри та професійного зростання ДонНУ імені Василя Стуса:

093-788-04-60; 096-890-43-13 – Тетяна Гавриленко або ж завітайте до нас на 600-річчя, 21 (головний корпус), каб. 619.

Чекаємо!

ПП «Ладога 77» шукає співробітників

Якщо вакансії зацікавлять, звертайтеся до навчально-практичного центру кар’єри та професійного зростання: головний корпус Університету (вул. 600-річчя, 21, каб. 619), тел. 093-788-04-60, 096-890-43-13 (Тетяна Гавриленко), [email protected]

Позиція – офіс-менеджер
6 000 грн.+навчання+самореалізація+офіційне працевлаштування

ПП «Ладога 77»
Будівництво, торгівля , 25 співробітників.
М.Вінниця, вул.Київська 16 (Інфракон), офіс 416
Повна, або неповна зайнятість. Готові взяти студента.

Що ми пропонуємо Вам:

– Це позиція для тих, кому важливий ріст і розвиток, поряд із стабільністю, структурою
і роботою за планом.
– Вам відкриється можливість побачити «еталон» та «ідеальну картину» організації
комунікації сучасного офісу і вдосконалювати її.
– Можливість навчатися, підтримувати свій професіоналізм, підвищувати кваліфікацію і
особистісний розвиток.
– Не гігантську, але вищу за ринкову винагороду (після випробувального періоду), яка
щорічно індексується.
– Головне, що Вам точно буде цікаво, – Ви отримаєте можливості досвіду і практики у
різноманітних сферах комунікації з людьми.
– З Вами буде дружній офісний сервіс і підтримка колег.
– Офіційні договірні відносини . Зручний графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00, субота,
неділя – вихідні
– Корпоративний відпочинок і розваги
– Атмосферний і комфортний офіс з автоматизованими робочими місцями

Що ми очікуємо від Вас?

Відповідальне ставлення, підтримання кваліфікації і стандартів, своєчасність звітності, привітна і швидка комунікація. Це той рівень сервісу, який ми прагнемо надавати своїм клієнтам. Ваш вік, стать чи місце проживання для нас не має значення. Ми віддаємо перевагу як людським якостям і етиці так і життєвому та професійному досвіду в теперішньому часі. Для нас важливі Ваші цілі, реальні досягнення і підтверджені результати. Ми шукаємо тих, хто поділяє наші цінності, готовий працювати на результат, може пояснити, чим саме цікава ця позиція, розуміє для кого і чому існує ця компанія, поділяє мету та задум компанії.

Вимоги:

– Досконале володіння українською мовою та російською мовою
– Впевний користувач ПК ( Excel, Word, Power point)
– Вміння працювати з міні-АТС, з оргтехнікою (сканер, ксерокс).
– Вміння швидко орієнтуватися в пошукових системах та опрацьовувати великі
обсяги інформації.
– Швидкість у наборі тексту, виконанні поставлених завдань
– Здатність до роботи у режимі багатофункціональністі
– Відповідальність, пунктуальність.

Особисті якості:

– вміння працювати з великим потоком завдань;
– відповідальність, старанність, пунктуальність, працелюбність;
– вміння вести комунікацію на високому рівні, грамотно говорити;
– уважність до кожної дрібниці;
– велике бажання працювати на результат і розвиватись.

Основні обов’язки:

– Ведення діловодства, реєстрація кореспонденції, договорів, листування, електронна
переписка, робота з іншими документами.
– Координування кур’єрської роботи.
– Комунікація з іншими працівниками фірми.
– Організація нарад та ділових зустрічей.
– Забезпечення та координування ділових відряджень співробітників
– Прийом телефонних дзвінків.
– Замовлення канцтоварів та забезпечення життєдіяльності офісу
– Виконання завдань керівника, в тому числі й особистих доручень (приготування
чаю, кави, організація обідів, зустрічей гостей з керівниками підприємства).

Позиція – Менеджер з продажу:

10 000 грн.+навчання+самореалізація+офіційне працевлаштування

ПП «Ладога 77»

Будівництво, торгівля , 25 співробітників.

М.Вінниця, вул.Київська 16 (Інфракон), офіс 416

Повна, або неповна зайнятість. Готові взяти студента.

 

Вам до нас якщо:

 

– Ви розумієте, що життя не стоїть на місці?

– Любите допомагати і природньо спілкуєтеся з людьми?

– Інтуїтивно або з досвіду вмієте структурувати і впорядковувати невпорядковане?

– Могли би робити щось неординарне, шукаєте шанс і не бачите перспектив, для цього?

– Любите навчатися новому ?

– Ви енергійна і цілеспрямована людина, яка шукає цікаве і не нудне заняття в сфері налагодження «швидкого потоку» і клієнтоорієнтованої комунікації?

 

Особисті якості:

 

– вміння працювати з великим потоком завдань;

– відповідальність, старанність, пунктуальність, працелюбність;

– вміння вести комунікацію на високому рівні, грамотно говорити;

– уважність до кожної дрібниці;

– велике бажання працювати на результат і розвиватись.

Основні вимоги:

– Вища, освіта працювати в системі В2В(взаємини між комерційними організаціями) та В2G (взаємини між організацією та урядом);

– Досвід роботи у сфері продажів – бажано;

– Зустрічі та проведення переговорів з директорами фірм (потенційними покупцями), заключення договорів на купівлю та поставку будівних матеріалів.

– Відкритість, вміння легко встановити контакт з незнайомою людиною, працювати з запереченнями, активність, стресостійкість, націленість на результат;

– Підготовка документації для участі в тендерних закупівлях;

– Досконале знання інформації про товар;

– Знання Power Point, Excel, Word на рівні користувача.

Ми пропонуємо:

– Навчання на місці роботи;

– Зручний графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00, субота, неділя – вихідні

– Офіційне працевлаштування;

– Корпоративний мобільний зв’язок;

– Комфортний офіс;

– Отримання досвіду прямих продаж.

 

Позиція -Керівник відділу з продажу:

15 000 грн.+навчання+самореалізація+офіційне працевлаштування

ПП «Ладога 77»

Будівництво, торгівля , 25 співробітників.

М.Вінниця, вул.Київська 16 (Інфракон), офіс 416

Повна, або неповна зайнятість. Готові взяти студента.

 

Основні вимоги:

– Успішний досвід роботи керівником відділу продаж оптових компаній;

– Ви повині бути професіоналом в переговорах;

– Лідер, мотиватор;

– Стресостійкість, аналітичний склад розуму;Знання 1С 8, Excel, Word, СRM.

Обов’язки:

– Організація продуктивної роботи відділу продаж;

– Формування нових каналів збуту, розширення географії поставок, охоплення територій, розвиток клієнтської бази;

– Розробка планів, KPI, навчання і адаптації;

– Укладання угод, договорів;

– Контроль дебіторської заборгованості;

– Зустрічі та проведення переговорів з директорами фірм (потенційними покупцями), заключення договорів на купівлю та поставку будівних матеріалів.

Ми пропонуємо:

Роботу в дружній компанії професіоналів, гідну заробітну плату, офіційне працевлаштування, комфортний та зручний графік роботи, навчання, всебічний розвиток, цікаві відрядження.

Ми щедро винагороджуємо ініціативних, сміливих та тих, хто досягає мети!

Якщо ви комунікабельний, енергійний, цілеспрямований, уважний, порядний з бажанням працювати, розвиватись та заробляти, ви саме той, хто нам потрібен!

Впізнали себе — відправляйте резюме!

Група компаній «Автомир» шукає Фахівця з якості обслуговування клієнтів

Знаходимось в пошуку Фахівця з якості обслуговування клієнтів!

У «Автомирі» Ви отримаєте:

– Комфортні умови праці та зручний робочий графік
– Можливості професійної реалізації, розвитку та кар’єрного зростання
– Цікаву роботу та крутий дружній колектив
– Гідну оплату праці
– Безкоштовне та персоналізоване навчання

Для «Автомиру» важливо:

• Навички ефективної комунікації
• Стресостійкість
• Відповідальність та сумлінність
• Вміння працювати з інформацією та цифрами
• Впевнений користувач ПК

Основні обов’язки:

• Дзвінки до клієнтів сервісу
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтом
• Контроль дотримання стандартів працівниками відділу сервісу

Чекаємо на ваші відгуки!
Деталі: 067 432 22 53 – Олександра, [email protected]

МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ В ГРУПУ КОМПАНІЙ «АВТОМИР»

Група компаній «Автомир», що є лідерами з продажу нових автомобілів та сервісного обслуговування в м. Вінниці та Вінницькій обл. та офіційними дилерами 10-ти світових автомобільних брендів: Nissan, Hyundai, Ford, Citroen, Kia, Mitsubishi, Fiat, Hondа, Mazda,Peugeot запрошуємо на постійне місце роботи:

МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ

Що Вам пропонує «Автомир»:

1. Офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні
2. Зручний робочий графік: 09:00-18:00
3. Персональне, безкоштовне навчання
4. Комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок
5. Корпоративний одяг
6. Можливість кар’єрного зростання
7. Допомогу і підтримку в будь-яких робочих ситуаціях
8. Івенти і відпочинок в крутому колективі

Очікування:

1. Освіта вища або середня спеціальна (технічна)
2. Знання будови легкового автомобіля
3. Наявність водійського посвідчення категорії «В» та стаж водіння – обов’язково!
4. Володіння навичками ефективної комунікації
5. Досвід роботи в сфері продажу (в сфері автомобілів буде перевагою для кандидата)
6. Бажано розумітися в тенденції аграрної сфери. Оскільки це основна цільова група.

Ваші обов’язки:

1. Виконання планових показників з продажу автомобілів та супутніх товарів.
2. Робота з клієнтськими базами, залучення нових клієнтів.
3. Участь в продажі, прийомі, видачі автомобілів.
4. Проведення презентацій автомобіля, проведення тест-драйвів.
5. Моніторинг автомобільного бізнесу, нормативних документів, новин автоконсалтингу.

Адреса: м. Вінниця, вул. Немирівське шосе 94 В

Якщо Ви впевнені у собі, наполегливі, ініціативні, здатні до швидкого навчання, та відчуваєте, що сфера автомобільного бізнесу саме для Вас – тоді чекаємо на Ваші резюме (обов’язково з фото!).

У випадку виникнення питань телефонуйте:
067 432 22 53 – Олександра, Менеджер з персоналу Групи компаній «Автомир»

Посольство Великої Британії шукає радника з питань енергетики, економіки та змін клімату

Посольство Великої Британії у Києві шукає нового професійного члена команди. Вакансія радника з питань енергетики, економіки та змін клімату

Потрібно буде:

– Здійснювати аналіз даних та визначати тренди економіки України, її відносин з МВФ;
– Моніторити зміни державної політики у сферах енергетики та клімату;
– Радити з питань торговельної політики;
– Вести проекти посольства у сферах енергетики та змін клімату.

Отримайте детальну інформацію про посаду та критерії відбору кандидатів, а також подавайте свою заявку (англійською мовою) за цим посиланням: http://bit.ly/EconomicsClimateAdviser

Кінцева дата подання анкет: 27 січня 2020 р.
Орієнтовна дата виходу на роботу: 24 лютого 2020 р.

ТОВ «СПЕРКО Україна» у Вінниці шукає хіміка-аналітика, інженера з валідації, фіхівця з реєстрації (провізора)

Українсько-іспанське спільне підприємство, фармацевтична компанія, ТОВ «СПЕРКО УКРАЇНА» пропонує вакансії у м. Вінниці:

ХІМІКА-АНАЛІТИКА Науково-дослідного сектору

Ваші функції:

  • Проведення контролю зразків, розробка аналітичних методик контролю якості для проведення вхідного контролю вихідної сировини, пакувальних матеріалів, а також проміжної, нерозфасованої та готової продукції
  • Виконання аналітичних тестів (переважно хроматографія)
  • Оформлення відповідної звітної документації згідно стандартів

Вимоги:

  • Вища освіта (хімічна, фармацевтична, біотехнологічна)
  • Відмінні знання в галузі хімії
  • Практичний досвід роботи на посаді хіміка/хіміка-аналітика на фармацевтичному підприємстві, з аналітичним обладнанням, на хроматографі (ВЕЖХ, ГХ) буде перевагою
  • Впевнений користувач МS Office (Word, Exсel)

Ви отримуєте:

  • Цікаву роботу з розробки лікарських засобів
  • Заробітну плату вище середньоринкової
  • Квартальне преміювання
  • Робота згідно КЗпПУ, соціальний пакет
  • Професійний та дружній колектив
  • Можливість професійного навчання, розвитку та кар’єрного зростання
  • При переїзді до м.Вінниця – компенсація оренди житла

 

ІНЖЕНЕР З ВАЛІДАЦІЇ

Ваші функції:

  • Організація та проведення кваліфікаційних та валідаційних робіт на заводі
  • Розробка та оформлення валідаційних документів
  • Проведення кваліфікації технологічного обладнання та інженерних систем
  • Проведення валідації технологічних процесів та валідації очищення технологічного обладнання

Вимоги:

  • Вища освіта (фармацевтична, медична, хімічна, технологічна, технічна)
  • Досвід роботи у фармацевтичній галузі буде перевагою
  • Знання англійської мови – базовий рівень
  • Впевнений користувач МS Office (Word, Exсel, Visio)

Ви отримуєте:

  • Заробітну плату вище середньоринкової
  • Квартальне преміювання по результатах
  • Офіційне працевлаштування
  • Соціальні гарантії
  • Мобільний телефон, корпоративний зв’язок
  • Професійний та дружній колектив
  • Можливість навчання, професійного розвитку та кар’єрного зростання

ФАХІВЕЦЬ  З РЕЄСТРАЦІЇ (ПРОВІЗОР)

Головна ціль: реєстрація лікарських засобів в Україні та інших країнах згідно планування

Ваші обов’язки:

  • Дотримання строків початку процесу реєстрації, перереєстрації та внесення змін до реєстраційниї документів  на лікарські засоби і вироби медичного призначення. Поетапний контроль за реєстраційним процесом.
  • Своєчасні запити в структурні підрозділи на отримання документів і матеріалів, необхідних для виконання реєстраційних процесів
  • Листування з виробниками або постачальниками ГЛЗ, сировини, ВМП, що підлягають державній реєстрації
  • Підготовка, оформлення, експертиза та погодження з іншими відділами компанії документів, що необхідні для формування реєстраційного досьє

Вимоги:

  • Вища освіта (фармацевтична, медична, хімічна)
  • Досвід роботи у фармацевтичній галузі буде перевагою
  • Знання англійської мови (Pre-intermediate)
  • Впевнений користувач МS Office (Word, Exсel)

Ви отримуєте:

  • Конкурентну заробітну плату
  • Квартальне преміювання по результатах
  • Офіційне працевлаштування
  • Соціальні гарантії
  • Мобільний телефон, корпоративний зв’язок
  • Професійний та дружній колектив
  • Можливість навчання та професійного розвитку

Звертайтеся до навчально-практичного центру кар’єри та професійного зростання:

093-788-04-60, 096-890-43-13 Тетяна Гавриленко,
[email protected],
каб. 619 головного корпусу Університету.

Робота в компанії «Авіаконтакт»

Компанія «Авіаконтакт» допомагає подорожувати людям по всьому світу. Нашими партнерами є відомі міжнародні компанії у сфері туризму та подорожей.

Ми надаємо унікальну можливість реалізувати себе в сфері туризму без попереднього досвіду!

Ми пропонуємо:

  • гнучкий графік, що дає можливість поєднувати роботу та навчання;
  • оплачуване навчання;
  •  можливість вдосконалення іноземних мов;
  •  можливість проходження практики для студентів;
  •  гідну винагороду за сумлінну роботу;
  •  затишну локацію в центрі міста.

Якщо ти:

  •  володієш французькою мовою на рівні upper-intermediate та англійською на рівні intermediate;
  •  володієш англійською мовою на рівні upper-intermediate;
  •  відкритий до спілкування до подорожуючих.

Прагнеш вдосконалюватися? Тобі до нас!

Телефонуй: 067 500 34 30 менеджер Ольга
Відправляй своє резюме: [email protected]
We help people fly!

Запрошення на участь у студентському кейс-чемпіонаті від UKRSIBBANK — WOW-Bank Challenge

Запрошуємо студентів та викладачів взяти участь у студентському кейсчемпіонаті – WOW-Bank challenge. Проєкт буде цікавий для студентів економічних та гуманітарних спеціальностей. Під час вирішення кейсу кожен зможе відчути себе Customer Experience Manager в UKRSIBBANK та запропонувати своє бачення сервісу у банківській сфері.

Деталі та реєстраціяhttp://bit.ly/2DNENUh

ГК «Автомир» шукає Менеджера з підбору персоналу

Ми шукаємо людину, яка закохуватиме кандидатів в нашу компанію. Людину, в якої завжди буде на 1 кандидата більше, ніж треба. Людину з вогником в очах!

 

ГК «Автомир» – це офіційне працевлаштування, комфортні умови праці та крутий колектив.

Для нас важливо:

  • Володіння навичками ефективної комунікації
  • Навички роботи з ПК
  • Буде перевагою: наявність досвіду роботи в сфері підбору персоналу

Основні обов’язки:

  • Пошук кандидатів на вакантні посади
  •  Підбір та відбір персоналу
  •  Первинна оцінка за критеріями посади
  •  Подання звітності

Повна зайнятість:  200 $–300 $ в місяць

Надсилайте Ваше резюме обов’язково із фотокарткою.

Деталі: 067 432 22 53 – Анна, [email protected], Немирівське шосе, 94А

ГК «Автомир» відкриває конкурс на посаду Бухгалтера!

Ми забезпечуємо:

зручний робочий графік: 09:00−18:00, зручне та комп’юторизоване робоче місце, а також надаємо персональне, безкоштовне навчання.

 

ГК «Автомир» – це можливості професійної реалізації, розвитку та кар’єрного зростання! У нас ви знайдете не тільки цікаву роботу, а й крутий дружній колектив, івент заходи та відпочинок з колегами.

Для нас важливо:

  • Знання 1С, уміння працювати в системах «Клієнт-Банк», M.E.DOC
  • Знання вимог до оформлення первинної документації та податкового законодавства

Основні обов’язки:

  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
  • Ведення касових та банківських операцій, авансових звітів

Надсилайте Ваше резюме обов’язково із фотокарткою

Деталі: 067 432 22 53 – Анна, [email protected]

Стажування для студентів-бухгалтерів у ТОВ «АгроЕталон»

Тривалість:  2 місяці

Оплата: 6 000-7 000 грн.

Де: Тиврівський район, с. Василівка (проїзд безкоштовний, пункт відправлення – зупинка «Урожай»)

Звертайтеся за номерами 093 788 04 60 або 096 890 43 13
Тетяна Гавриленко – співробітник НП Центру кар’єри та професійного зростання ДонНУ імені Василя Стуса

Вакансії в ПриватБанку

1. Касир-операціоніст.

Дохід в середньому 9900 грн. В дану суму входить ставка 5910 грн, все інше бонуси.

Графік: понеділок-п‘ятниця. Субота,неділя вихідні.

Одна субота в місяць робоча: з 9:00 до 16:00.

2. Спеціаліст з обслуговування клієнтів.

Це обслуговування фізичних осіб,які звертаються до відділення банку. Є нормативи по продажам банківських послуг.

Дохід: в середньому в місяць 13000 грн. В дану суму входить ставка 6400 грн, все інше бонуси від продажу послуг.

Графік: понеділок-п‘ятниця. Субота,неділя вихідні.

Одна субота в місяць робоча: з 9:00 до 16:00.

3. Клієнт-менеджер.

Робота біля терміналу. Співробітник допомагає клієнтам проводити платежі в терміналі. Робота на ногах.

Дохід: 8250 грн. Ставка 4330 грн плюс бонуси від продажу послуг.

Графік: понеділок-п‘ятниця. Субота,неділя вихідні.
Одна субота в місяць робоча: з 9:00 до 16:00.
Якщо пропозиція вас зацікавила, звертайтеся до Тетяни Гавриленко: 0937880460; 0968904313

Компанія Choice шукає PR manager і IT recruiter.

Пропозиція для студентів 3+ курсів, роботу можна поєднувати із навчанням (на контрольні та сесію відпускають).

Деталі про вакансії на зображенні.

Для участі в конкурсі резюме надсилайте на [email protected]

+38 068 605 52 51

Гарний шанс для студентів спробувати свої сили.

Привіт, гайз!  Маю для вас класну пропозицію у світовій IT компанії.
Jooble – IТ-продуктова компанія, сервісами якої вже 12 років користуються люди з усього світу. Кожен день близько 3 мільйонів користувачів шукають і знаходять роботу своєї мрії за допомогою Jooble. Наша головна мета – допомогти їм у цьому. Jooble – пошуковик вакансій, що входить в ТОП-5 світових лідерів.

Зараз ми в пошуках менеджерів по роботі з партерами з знанням таких мов як: англійська, німецька, французька, італійська та багато інших мов. Рівень від upper-intermediate.

Головні обов'язки:

спілкування з нашими партнерами листами та по телефону

Що ми пропонуємо:

конкурентна зп, офіційне працевлаштування, страхування, власний бар та зимовий сад, тренажерний зал, клуби по інтересам та багато іншого

Якщо тебе цікавить вакансія – пиши на почту: [email protected].
Якщо тобі є кого рекомендувати – також пиши, наша компанія надає бонус за успішну рекомендацію.
Ми будемо раді бачити тебе на співбесіді 
🙂

Більше про нас почитай тут: https://hiring.jooble.org/

Шукаємо Junior маркетолога!

Унікальний випадок, коли компанія готова взяти без досвіду у сфері маркетингу!

Що тобі потрібно, щоб взяти участь у цьому конкурсі?

  • знати сучасні інструменти маркетингу та розуміти, як їх використовувати на практиці
  • Бажати розвиватися у всіх напрямах маркетингу
  • Бути проактивним і небайдужим

Це все! )))

Що тобі від нас?

ДОСВІД, ДОСВІД І ЩЕ РАЗ ДОСВІД! До того ж, в одному з найбільших рітейлерів.

А ще в процесі роботи ти будеш багато чому вчитися, у нас безкоштовні тренінги і вебінари всередині компанії.

Потрапити на зустріч до нас просто!

Відразу телефонуйте мені: тел.096 362 58 62 Олена Столярик

Товариство з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарське підприємство «Тітан» запрошує на роботу юриста

Підприємство пропонує:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентну та своєчасну заробітну плату;
  • роботу в дружній команді;
  • надається місце для проживання;
  • можливість поєднувати роботу з навчанням.

Вимоги:

  • юридична освіта (можливе працевлаштування студента 2-4 курсу СО «Бакалавр», СО «Магістр»);
  • прагнення навчатися та розвиватися.

Звертайтесь за адресою: с. Приазовське Мангушського району Донецької області  (12 км від м. Маріуполь), вул. Садова, 34.

Резюме надсилайте на електронну адресу: [email protected]

Контактна особа: Юлія – (050) 334 9707

Аудитор в KPMG

Наш майбутній аудиторе, ми шукаємо тебе!

Якщо ти студент 4-6 курсів або випускник, знаєш англійську та маєш економічний бекграунд – переходь за посиланням http://bit.ly/2tTEsus

Тобі буде цікаво, ти будеш мандрувати – перед тобою відкриється тисяча шляхів!

UKRSIBBANK

Доброго дня, наш майбутній співробітник! До пошуку роботи тебе привела ідея розвиватися, бути вільним та незалежним? Є бажання побудувати кар’єру в міжнародному банку, бути успішним у своїй сфері?

Тоді у нас є пропозиція саме для тебе;)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group запрошує тебе стати частиною нашої дружньої команди.

Яким ми бачимо тебе, наш майбутній співробітник?

  • Ти досконало володієш українською та російською мовою.
  • Вмієш ясно і грамотно викладати свої думки усно і письмово.
  • Ти цілеспрямований і хочеш побудувати успішну кар’єру в банку.
  • Готовий переймати досвід у акул своєї справи і щодня здобувати нові знання та навички.
  • Ти студент і у тебе є вільний час, який ти хочеш проводити з користю!

Що ж ми пропонуємо тобі?

  • Ти будеш представником міжнародної компанії, яка надасть тобі відмінний старт!
  • Роботу в зручному графіку (позмінний, плаваючі вихідні, 8-годинний робочий день, 5-ти денний робочий тиждень, або неповна зайнятість, якщо ти студент)
  • Також вже вирішене питання, як доїхати на роботу / з роботи, так як у нас передбачений щоденний проїзд за рахунок банку в корпоративному автобусі
  • Колектив порадує своєю дружньою атмосферою і відкритістю! Адже саме у нас зібралися перспективні молоді люди, які вже знають свою справу і з задоволенням допоможуть тобі знайти себе!
  • Гідну винагороду відпрацьованого часу і зусиль (ставка + бонус)!
  • Ти будеш працювати із задоволенням в сучасно-обладнаному затишному офісі: власне комфортне робоче місце, кімната відпочинку, обладнана кухня
  • Ми навчимо тебе новому! У тебе буде можливість проходити постійне безкоштовне навчання за рахунок компанії (включаючи наставництво і тренінги в процесі роботи)
  • Офіційне працевлаштування
  • Повне медичне страхування, оплачувані відпустку та лікарняні листи
  • Хто добре працює, звичайно ж повинен і відпочивати красиво! Корпоративні заходи для успішних молодих людей не залишать байдужим нікого!

І ось відповідь на питання, що ж треба буде робити?

Завдання: Допомогти кожному клієнту, що телефонує!

Як це зробити: Прийняти дзвінок – проконсультувати – зафіксувати звернення і побажати клієнту гарного дня!

Зацікавлений?

Тоді ми шукали саме тебе! Швидше відправляй резюме;)

Контактний телефон відділу персоналу: Зорька Алла (067) 615-56-37

Сайт: www.ukrsibbank.com

Фахівець відділу андерайтингу та післяпродажнього обслуговування

З нами Ви отримуєте:

  • Роботу в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group – один з найуспішніших та найбільших світових банків);
  • Доступ до програм навчання та тренінгів;
  • Широкі можливості міжнародної мобільності.
  • 8 годинний робочий день
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України (соцпакет, медичне страхування)
  • Щоденна розвозка на роботу / з роботи корпоративними автобусами за рахунок банку
  • Цікаву роботу в дружній команді
  • Можливості професійного та кар’єрного розвитку
  • Гідний рівень оплати праці (заробітна плата + бонус залежно від результатів роботи)

Функціональні обов'язки:

  • Розгляд та аналіз кредитних заявок за діючими програмами / продуктам відповідно до внутрішніх процедур Банку
  • Прийняття рішень про можливість кредитування клієнтів в рамках узгоджених повноважень
  • Перевірка наданих документів клієнта на відповідність внутрішнім вимогам
  • Здійснення телефонних переговорів з партнерами та клієнтами відповідно до внутрішніх процедур

Наш ідеальний кандидат:

  • Має вищу/незакінчену освіту або студент 4-5 курсу
  • Впевнений користувач ПК (Word, Excel)
  • Вільно володіє російською та українською мовами
  • Має досвід роботи з клієнтами
  • Націлений на процес і результат
  • Стресостійкий
  • Бажає працювати в команді

Зацікавлений?

Тоді ми шукали саме тебе! Швидше відправляй резюме;)

Контактний телефон відділу персоналу: (067) 615-56-37

Сайт: www.ukrsibbank.com

Фахівець Відділу дистанційного врегулювання заборгованості

З нами Ви отримуєте:

  • Роботу в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group – один з найуспішніших та найбільших світових банків);
  • Доступ до програм навчання та тренінгів;
  • Широкі можливості міжнародної мобільності.
  • 8 годинний робочий день
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України (соцпакет, медичне страхування)
  • Щоденна розвозка на роботу / з роботи корпоративними автобусами за рахунок банку
  • Цікаву роботу в дружній команді
  • Можливості професійного та кар’єрного розвитку
  • Гідний рівень оплати праці (заробітна плата + бонус залежно від результатів роботи)

Функціональні обов'язки:

  • Обробка вхідних і вихідних телефонних звернень
  • Надання консультації клієнтам по роботі з простроченою заборгованістю
  • Відпрацювання звернень клієнтів з питань обслуговування
  • Консультація про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку
  • Відпрацювання заперечень клієнтів з питань обслуговування продуктів банку

Наш ідеальний кандидат:

  • Має вищу/незакінчену освіту або студент 4-5 курсу
  • Впевнений користувач ПК (Word, Excel)
  • Вільно володіє російською та українською мовами
  • Має досвід роботи з клієнтами
  • Націлений на процес і результат
  • Стресостійкий
  • Бажає працювати в команді

Зацікавлений?

Тоді ми шукали саме тебе! Швидше відправляй резюме;)

Фахівець відділу телемаркетингових послуг Департаменту клієнтських рішень

  • Роботу в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group – один з найуспішніших та найбільших світових банків);
  • Доступ до програм навчання та тренінгів;
  • Широкі можливості міжнародної мобільності.
  • 8 годинний робочий день
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України (соцпакет, медичне страхування)
  • Щоденна розвозка на роботу / з роботи корпоративними автобусами за рахунок банку
  • Цікаву роботу в дружній команді
  • Можливості професійного та кар’єрного розвитку
  • Гідний рівень оплати праці (заробітна плата + бонус залежно від результатів роботи)

Функціональні обов'язки:

  • Робота с діючими клієнтами банку
  • Надання актуальних даних по продуктах банку
  • Заведення кредитних заявок по телефону
  • Допомога клієнту у виборі банківського продукт

Наш ідеальний кандидат:

  • Має вищу/незакінчену освіту або студент 4-5 курсу
  • Впевнений користувач ПК (Word, Excel)
  • Вільно володіє російською та українською мовами
  • Має досвід роботи з клієнтами
  • Націлений на процес і результат
  • Стресостійкий
  • Бажає працювати в команді

Зацікавлений?

Тоді ми шукали саме тебе! Швидше відправляй резюме;)

Контактний телефон відділу персоналу: Зорька Алла (067) 615-56-37

Сайт: www.ukrsibbank.com

Вакансія: Java Developer

ІТ-компанія Soft Xpansion Ukraine розширює штат розробників і шукає Java програміста рівня Junior у команду розробки систем документообігу на платформі «Alfresco».

Необхідні навички:

  • J2SE, J2EE
  • XML, XSL, JSON
  • HTML, CSS
  • JavaScript, AJAX
  • Англійська мова: читання технічної документації

Вітається:

  • Alfresco (Share web part development, Websripts backend development, Models, Workflows)
  • FreeMarker Framework
  • Spring Core Framework
  • YUI Javascript Framework
  • Досвід роботи з Linux

Ми пропонуємо:

  • Роботу в комфортному офісі Вінниці
  • Можливість роботи для студентів випускного курсу
  • Професійне зростання
  • Конкурентну заробітну плату
  • Офіційне оформлення
  • Заняття з англійської мови
  • Кава, чай та смаколики

Якщо Вас зацікавила вакансія, направляйте нам Ваше резюме:

[email protected]

ЕКОНОМІСТ З ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ В ДП «ЕЛЕКТРИЧНІ СИСТЕМИ»

Державне підприємство «Електричні системи», яке у співпраці з компанією APTIV PLC міжнародною компанією з виробництва автокомплектуючих, виробляє кабельну продукцію для автомобілів MERCEDES (A класу та Е класу), у зв’язку з розширенням виробництва, запрошує на роботу економіста з фінансової роботи (повна зайнятість, досвід роботи від 2 років).

Вимоги до кандидатів:

  • Вища економічна або вища освіта за напрямом підготовки фінанси;
  • Впевнений користувач програм 1С, Excel, MS Office;
  • Вміти аналізувати бухгалтерські звіти (Balance sheet, P&L, Cash Flow);
  • Вміння планувати та аналізувати;
  • Знання англійської мови на рівні не нижче intermediate.

Основні обов’язки:

  • Ведення бюджетного планування;
  • Формування звітів про виконання фінансових планів;
  • Підготовка регулярної управлінської звітності (Cash Flow, P&L, BS);
  • Проведення аналізу основних показників діяльності підприємства (Effects analysis);
  • Розробка проектів перспективних та річних фінансових планів.

Ми пропонуємо:

  • Гідну оплату праці;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Комфортні умови праці та дружній колектив;
  • Дотримання трудових гарантій;
  • Зручний графік роботи.

Якщо Вас зацікавила вакансія та Ви відповідаєте вимогам, з вертайтеся за електронною адресою: [email protected].

Відкриті вакансії в UKRSIBBANK!

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Банк позитивних змін! Ми прагнемо зробити фінансове життя наших клієнтів успішним, безпечним і простим. Банк працює на ринку з 1990 року. Сьогодні майже 60% акцій належать BNP Paribas, 40% — ЄБРР.
Міжнародні та українські рейтинги визнають UKRSIBBANK надійним, відкритим, прозорим і професійним. У своїй щоденній роботі ми орієнтуємося на обслуговування у найкращих європейських фінансових традиціях. Як результат — нам довіряють 2,4 мільйони клієнтів.

Програми для студентів та випускників

UKRSIBBANK підтримує прагнення української молоді отримати свій перший досвід роботи в міжнародній компанії та пропонує взяти участь в наступних програмах стажувань в банку: «Стажування у відділеннях» і «Кар’єра в споживчому кредитуванні» — програми для тих, хто хоче отримати перший досвід роботи в банківській сфері та ознайомитися з роботи в міжнародній фінансовій організації.
Кандидати мають можливість пройти оплачуване стажування у відділеннях на позиції фінансового консультанта або фахівця з обслуговування клієнтів або відразу отримати посаду кредитного консультанта. За умови успішного стажування кандидату пропонують всі умови для подальшого кар’єрного розвитку.
«Rising Stars» — програма розвитку молодих випускників з найкращих університетів України з метою формування сильної професійної команди менеджерів в майбутньому. Учасники програми проходять піврічне стажування в одному з Департаментів Головного Банку, працюючи над власним проектом.

ПрАТ «Вінницький завод «Маяк»

ПрАТ «Вінницький завод «Маяк» запрошує на роботу:

  • менеджера з постачання;
  • хіміка-лаборанта.

Підприємство пропонує:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентну та своєчасну заробітну плату;
  • нетутешнім надається ліжко-місце в гуртожитку.

Звертайтесь за адресою: Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 105, 1-ий поверх, відділ кадрів.

Тел. (0432) 55-17-41 (43)

Резюме надсилайте за електронною адресою: [email protected]

Контактна особа: Ірина – 096-546-97-30.

Робота в аутсорсинговій компанії у сфері ІТ

Робота в аутсорсинговій компанії у сфері ІТ (м. Вінниця), локація біля Соборної вулиці.

Проекти:

Для клієнтів з Північної Америки, Західної Європи, Австралії. Серед них: американська авіокомпанія Boutiqueair, британський Vodafone та багато інших.

  • junior (+ або червоний диплом, або призер олімпіад обласного рівня з математики, фізики або інформатики, або аспірант, або КТН);
  • middle (червоний диплом не обов’язково).

Умови роботи:

  1. Робочий день: 9:00 – 18:00 або 10:00 – 19:00
  2. ЗП: від 300 до 1500$ – залежно від скілів, передбачено її поступове збільшення
  3. Наступного року планується вводити медичне страхування для працівників

Вимоги:

  • HTML, CSS
  • Angular за необхідності навчать

За детальною інформацією можна звернутись за номером 0501641585 – Анна.

ПрАТ «Вінницький олійножировий комбінат»

ПрАТ «Вінницький олійножировий комбінат» шукає лаборантів хімічного аналізу! Відкрито 3 вакансії до кінця тижня!

Вакансії для студентів випускних курсів (4 курс С «Бакалавр», 1-2 курс СО «Магістр»), підприємство надає можливість поєднувати роботу з навчанням. Пропонується гідна оплата праці.

Якщо вас зацікавила вакансія, звертайтеся в навчально-практичний центр кар’єри та професійного зростання, каб. 619 (головний корпус Університету) або пишіть на електронну адресу Центру: [email protected].

Проводиться набір на службу до Державної кримінально-виконавчої служби України

Посади:

  • молодший інспектор (технік з обслуговування інженерно – технічних засобів охорони), звання: прапорщик внутрішньої служби;
  • технік електрозв’язку (електромеханік електрозв’язку), вільний найм.

Вимоги:

  • повна вища освіта (можливе працевлаштування студентів).

Працівникам внутрішньої служби надаються пільги: безкоштовний проїзд в міському транспорті, забезпечення форменим одягом, безкоштовне навчання у базових закладах вищої освіти, заробітна плата від 6000 грн. Надається можливість кар’єрного росту.

Звертатися за тел.: +38 097-316-32-00; +38 093-705-65-3

Soft Xpansion Ukraine. Вакансія: Java Developer

Необхідні навички:

  • J2SE, J2EE;
  • XML, XSL, JSON;
  • HTML, CSS;
  • JavaScript, AJAX;
  • Англійська мова: читання технічної документації.

Вітається:

  • Alfresco (Share web part development, Websripts backend development, Models, Workflows);
  • FreeMarker Framework;
  • Spring Core Framework;
  • YUI Javascript Framework;
  • Досвід роботи з Linux.

Ми пропонуємо:

  • Роботу в комфортному офісі Вінниці;
  • Можливість роботи для студентів випускного курсу;
  • Професійне зростання;
  • Конкурентну заробітну плату;
  • Офіційне оформлення;
  • Заняття з англійської мови;
  • Кава, чай та смаколики.

Якщо Вас зацікавила вакансія, направляйте нам Ваше резюме:

[email protected]

Що потрібно робити:

  • пошук та підбір персоналу;
  • переговори із кандидатами;
  • робота із запереченнями та мотивація;
  • закриття вакансій.

Важливі навички та якості:

  • позитив;
  • вміння володіти Word та Excel;
  • комунікація з людьми;
  • відповідальність.

Що для цього потрібно:

  • свій ноутбук
  • інтернет;
  • бажання навчатись і працювати.

Якщо ти:

  • хочеш розвиватись;
  • опанувати нову професію;
  • дізнатись, що таке ІТ із середини;
  • стати невід’ємною частиною дружньої команди.

Готові взяти людину без досвіду роботи

Графік роботи з ПН по ПТ з 9:00 до 18:00

ЗП 3000-5000грн

Резюме надсилайте на електрону адресу: [email protected]

Номер: (068) 605 52 51