Партнерські вакансії Донецький національний університет імені Василя Стуса

Партнерські вакансії

ЛОГІСТКА. КОМПАНІЯ "МАКОШ"

Місто: Вінниця

Повна назва посади: логістка.

Про компанію:

Компанія «Макош» – один із лідерів на ринку мінеральних добрив для агровиробників України. Молоді, потужні, амбітні, націлені на розвиток.

У них комфортний, сучасний, новий офіс та молодий і дружній колектив.

У тебе є всі шанси якщо ти: уважна, відповідальна, командна, стресостійка, швидка в прийнятті рішень та маєш добре розвинуте математичне мислення!

Обов’язки:

– Працювати в системі CRM.

– Приймати та обробляти замовлення від менеджерів.

– Формувати замовлення на склади (самовивози, автотранспорт), оперативно вносити інформацію в 1С.

– Уважно оформляти заявки про надання транспортних послуг.

– Здійснювати пошук нових перевізників та ефективно працювати із постійними.

– Контролювати якісний процес здійснення вантажних перевезень автотранспортом.

-Щоденно перевіряти відвантажені замовлення.

Можливості:

– Нормований робочий графік: Пн-Чт з 8.30 до 17.30, Пт до 16.30 (Сб/Нед).

– Конкурентна заробітна плата.

– Офіційне працевлаштування.

– Оплачувані обіди.

– Цікаві корпоративні заходи та сумісні поїздки.

Адреса: с. Зарванці Хмельницьке шосе, 20 (із транспортною довозкою з Зх. автовокзалу).

Надсилайте резюме: [email protected] або за телефоном + 38 (067) 44 60 189 Ірина

Тут цікава інформація для Вас: https://makosh-group.com.ua/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC20-Mu8kf9u6VlYAYdpnRIg

Instagram: https://www.instagram.com/insta_agronom/

Facebook: https://www.facebook.com/kompanymakosh

 

МЕНЕДЖЕР ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. МАКОШ

Один з лідерів на ринку мінеральних добрив компанія “Макош”🌿 запрошує у свою команду менеджера зовнішньоекономічної діяльності👩‍💻

Чому варто спробувати?😀
У “Мокоші” ти зможеш реалізовувати свої ідеї та розвивати здібності з всебічною підтримкою керівництва та колективу.

💎У тебе всі шанси приєднатися до команди, якщо ти💎:
✅ вже отримуєш ступінь бакалавра/магістра;
✅ маєш відмінну комунікацію та навички роботи в команді;
✅ володієш English на рівні В2;
✅ грамотна на письмі в діловому спілкуванні;
✅ маєш гарну успішність та рекомендації викладачів.

Що очікує працівника?
🤩Попереду багато цікавої роботи у відділі ЗЕД! Сформуймо максимально вигідні ціни та умови купівлі продукції для компанії (імпорт).

🕤 Нормований робочий графік: Пн-Чт з 8.30 до 17.30, Пт до 16.30 (Сб/Нед – вихідний).
💵 Конкурентна заробітна плата.
👩‍🏫 Офіційне працевлаштування.
🥑 Оплачувані обіди.
🇺🇸 Курси англійської мови.
⛵️ Цікаві корпоративні заходи та сумісні поїздки.

Адреса: Зарванці із транспортною довозкою з Зх.автовокзалу.

Відправляйте резюме на адресу: [email protected]
📱067 44 60 189 Ірина

Інформація про компанію: https://makosh-group.com.ua/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC20-Mu8kf9u6VlYAYdpnRIg
Instagram: https://www.instagram.com/insta_agronom/
Facebook: https://www.facebook.com/kompanymakosh

ЮРИСТ. ПОДІЛЬСЬКИЙ ЮРИДИЧНИЙ ЦЕНТР, ТОВ

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Юрист.

Опис вакансії:

Вимоги: Важливо! Стажування (випробувальний термін) до 2 місяців. Стажування оплачується в розмірі мінімальної заробітної плати.

В офіс компанії у м. Вінниця проводиться пошук молодих, амбітних, креативних та працелюбних юристів на заміщення 3 вакантних посад «юриста» за напрямком роботи:

  1. «Сімейне право», «Трудове право», «Земельне право».
  2. «Супровід господарської діяльності юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців».
  3. «Пенсійне забезпечення».

Окрім загальних обов’язків юриста (робота з клієнтом та супроводу справ), посада передбачає виконання функцій щодо розвитку вказаного напрямку роботи компанії (реклама та інші маркетингові заходи, робота по залученню нових клієнтів тощо).

Вимоги:

-комунікабельність, доброзичливість при спілкуванні з клієнтами, вміння переконувати;

-грамотна українська мова;

-вміння вислухати клієнта, зрозуміти його «болі»

-стресостійкість;

-цілеспрямованість;

-бажання заробляти, професійно зростати;

-бажання приймати участь у бізнес-проектах компанії;

-бажання постійно навчатися;

-впевнений користувач Інтернет, ПК, MS Office (Word, Excel), PDF;

-знання англійської мови буде перевагою;

-в пріоритеті наявність досвіду роботи за напрямком.

Обов’язки:

-робота над просуванням компанії за визначеним напрямком на ринку юридичних послуг;

-особистий прийом громадян, надання правових висновків;

-підготовка процесуальних документів (позовів, клопотань тощо);

-робота в офісі у поєднанні з виїздами за дорученнями, участь в судових засіданнях;

-виконання доручень керівництва;

-надання консультацій клієнтам, участь у роботі юриста/адвоката;

-участь в бізнес-проектах компанії;

-виконання інших доручень.

Умови роботи:

-заробітна плата від 6100 грн. (ставка 6100 грн + премії та бонусні програми);

-офіційне працевлаштування, юридичний стаж;

-офіс в центрі міста;

-гнучкий робочий графік;

-оплата витрат на відрядження;

-активна юридична та бізнес-практика;

-дружний колектив, справедливе та прогресивне керівництво; запроваджена система активного корпоративного дозвілля.

Посилання на вакансію:

https://www.work.ua/jobs/4448394/

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ. АГРОПРОСПЕРІС БАНК

Місто: Вінниця

Повна назва вакансії: Менеджер з продажу банківських продуктів.

Про вакансію:

Агропросперіс Банк:

-має 100% іноземний капітал (США та Європа) і працює відповідно до західних стандартів менеджменту, безпеки та комплаєнс;

-спеціалізується на фінансуванні аграрного бізнесу – одного з найбільш прибуткових та стабільних секторів економіки, використовуючи інноваційні підходи та інструменти;

-регулярно підтверджує кредитний рейтинг на інвестиційному рівні uaAA, що характеризує дуже високу кредитоспроможність, та постійно забезпечує суттєвий запас усіх нормативів НБУ;

-є уповноваженим державою банком, через який здійснюється виплата бюджетних коштів, та партнером Європейського фонду для Південно-Східної Європи (EFSE) в рамках ініціатив Європейського союзу.

Основні вимоги:

-бажання і готовність побудувати кар’єру і заробляти в успішному іноземному банку;

-орієнтація на розвиток, результат, комунікабельність, активна життєва позиція;

-вища, незакінчена вища освіта (розглядаємо студентів 4-5 курсів). Напрямок – економічний, агрономічний, банківська справа;

-вільне володіння мовами (українська, російська, англійська бажано);

-навички роботи з ПК;

-досвід роботи не є обов’язковим.

Основні обов’язки:

-проведення зустрічей і переговорів з клієнтами;

-персональне знайомство з кожним клієнтом і регулярна підтримка контактів;

-формувати пакет документів кредитної справи клієнта;

-аналіз комерційних потреб клієнтів.

Можливості:

-офіційне працевлаштування;

-медичне страхування;

-24 календарних днів відпустки;

-безкоштовне навчання, розвиток та програма тренінгів;

-підтримка досвідченого наставника/ментора;

-можливість кар’єрного зростання.

Відгукнутися на вакансію: [email protected]

ПОМІЧНИК АДВОКАТА, ЮРИСТ. ПІПКО І ПАРТНЕРИ, АБ

Місто: Вінниця 

Повна назва посади: Помічник адвоката, юрист. 

Опис вакансії:

Повна зайнятість, готові взяти студента. 

Вимоги:

-вища юридична освіта; 

-вільне спілкування англійською мовою; 

-хист до швидкого навчання; 

-можливість бути на зв‘язку 24/7; 

-комунікабельність; 

-високий рівень інтелекту; 

-перфекціонізм; 

-грунтовні знання цивільного, земельного законодавства, процесуального права. 

-вміння здійснювати правовий аналіз і підготовку угод, в тому числі, щодо землі с/г призначення; 

-навики складання документів до суду (позовні заяви, скарги, клопотання тощо), представництва Клієнтів в судах. 

Бажано посвідчення водія категорії «Б», власне легкове авто. 

Умови роботи:

-повний робочий день; 

-гарний колектив (наша команда складається з трьох адвокатів і помічників, які віддані спільній справі і допомагають один одному);

-заробітна плата залежна від ефективності роботи; 

-обладнане робоче місце в офісі в центрі Вінниці. 

Обов’язки:

-приймати замовлення, в т. ч. від іноземних Клієнтів; 

-надавати їм правову допомогу, зокрема, щодо купівлі землі с/г призначення;

-супроводити угоди, готувати процесуальні документи до суду; 

-здійснювати представництво інтересів Клієнтів у судах. 

Практична ціль додаткового набору персоналу – масштабування бізнесу за межі України, надання консалтингових послуг, зокрема, щодо купівлі землі с/г призначення. 

Кредо компанції: «Вдячні Клієнти – це не просто заробіток, а наша репутація і майбутнє для кожного з нас». 

Посилання на вакансію: 

https://www.work.ua/jobs/4372345/ 

ПОМІЧНИК МАРКЕТОЛОГА. АВТОМИР

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Помічник маркетолога.

Про компанію:

Група компаній «АВТОМИР» є офіційними дилерами 9-ти світових автомобільних брендів! Їх команда – кваліфіковані і талановиті фахівці, тепер не вистачає саме тебе, креативного та результативного.

Якщо ти комунікабельна та творча особистість, вмієш досягати поставлених цілей та прагнеш стати частиною великої та успішної компанії – welcome до їх команди.

Перевагами роботи у ГК «Автомир» є:

– офіційне працевлаштування;

– ЗП: за результатами співбесіди;

– графік: 09:00 до 18:00 (пн-пт);

– комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

– нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя;

– допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях.

Вимоги:

– вища освіта в сфері маркетингу / реклами / економіки ( буде перевагою);

– знання інструментів digital-реклами, навички в SMM;

– уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Lightroom, відеоредакторами;

– творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;

– бажання до особистого та професійного розвитку.

Основні обов’язки:

– ведення соціальних мереж, створення контенту, розробка макетів;

– створення фото і відео контенту;

– допомога в організації рекламних компаній;

– участь у проведенні комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку бренду.

Надсилай власне резюме на пошту: [email protected]

Адреса та місцезнаходження автосалону: м. Вінниця, вул. Немирівське шосе, 94 В

Деталі: +38067432253 – Аліна, HR ГК «Автомир».

МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ. METRO CASH AND CERRY

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Менеджер з персоналу.

Вакансія для тих, хто:

-ефективно запроваджуватиме загальну HR-стратегію МЕТРО у ввіреному ТЦ;

-дбатиме про персонал ТЦ: його пошук, прийом, адаптацію, навчання та залучення;

-прийматиме участь в організації заходів з навчання та розвитку персоналу ТЦ;

-братиме участь і впроваджуватиме в магазині різноманітні HR проекти;

-буде надійним партнером у HR-питаннях для керівників ТЦ.

Умови роботи:

-100% співробітників офіційно працевлаштовані та застраховані;

-винагорода офіційна та регулярна на 100%;

-запроваджуються найкращі HR-практики;

-77% керівників побудували кар’єру в МЕТРО.

*за результатами досліджень Randstad в Україні

Щоб відгукнутись на вакансію, перейдіть за посиланням:

https://workly.com.ua/c/YBa5N96Gj

БУХГАЛТЕР З ВПРОВАДЖЕННЯ 1С. АКСИОМА ЮА

Місто: Вінниця 

Повна назва посади: Бухгалтер з впровадження 1С. 

Опис вакансії:

Друзі, компанія розшукує в свою команду бухгалтера з впровадження 1С. 

Потрібна активна, мобільна людина, яка готова сприяти розвитку бізнесу Замовників шляхом впровадження програм 1С: Підприємство 8 і BAS. 

Бажані вимоги до посади:

-досвід роботи на позиції бухгалтера; 

-досвід роботи в програмах 1С: Підприємство 8 чи BAS; 

-можливість при потребі їздити у відрядження по Україні; 

-перевагою буде вища профільна освіта; 

-уміння вибудовувати комунікації з різними типами людей; 

-впевнений користувач ПК. 

Обов’язки:

-проведення консультацій для спеціалістів Замовника; 

-збір інформації, визначення потреби Замовника та передача в технічний відділ; 

-контроль і супровід процесу впровадження програмного забезпечення; 

-супровід переведення на різні версії програм 1С: Підприємство 8 і BAS. 

Можливості:

-стабільне місце роботи в команді сильних фахівців; 

-можливість заробляти без верхньої планки, згідно зробленому результату (ставка +% від реалізованого проєкту); 

-цікава, захоплююча робота з обов’язковим системним навчанням; 

-порядне ставлення і прозорі умови праці. 

Посилання на вакансію: 

https://www.work.ua/jobs/4207710/ 

ВІННИЦЬКИЙ ЗАВОД «МАЯК», ПРАТ

Місто: Вінниця

ПрАТ  «Вінницький завод»  Маяк» запрошує  на роботу:

-інженера-технолога (хімік) у цех гальвано-фарбувального покриття; на дільниці проводяться роботи по гальваніці, фосфатуванню, цинкуванню, хромуванню та покрасці деталей та виробів.

-лаборанта-хіміка у відділ охорони праці та навколишнього середовища; відділ проводить контроль за викидами, веде заміри та аналіз повітря, води, рівень шуму на робочих місцях та ін.

Контактна інформація:

+38 (0432) 55-17-41, 096 546 97 30,

[email protected]

або приходьте:

м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 105, 1 поверх, відділ кадрів.

ІНСПЕКТОР ВІДДІЛУ КАДРІВ. ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Інспектор відділу кадрів.

Про вакансію:

ТОВ «Промавтоматика Вінниця», лідер в сфері енергоефективності та одна з найбільш прогресивних компаній нашого міста оголошує конкурс на посаду – інспектора відділу кадрів (декретне місце).

Очікування:

-досвід роботи інспектором з кадрів;

-досконале знання КЗпП та нормативної бази;

-успішний досвід у проходженні перевірок державними службами;

-вільне володіння комп’ютерними програмами пакету MS Оffice, бажано 1С;

-уважність до деталей, відповідальність, старанність;

-наполегливість, відмінні комунікативні навички

-вміння працювати в команді та самоорганізованість;

-пунктуальність, порядність, стресостійкість;

-почуття гумору.

Обов’язки:

-оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;

-формування та ведення особових справ працівників та особистих карток форми П-2;

-оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;

-облік і табелювання робочого часу працівників;

-оформлення лікарняних листів;

-ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіків відпусток;

-складання листів, наказів;

-надання інформації та довідок працівникам.

Можливості:

-офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

-особистісний та професійний розвиток;

-позитивний моральний клімат колективу;

-крутяцька корпоративна культура;

-team building-и

-кар’єрне зростання

-харчування для співробітників;

-дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють;

-конкурентна та своєчасна заробітна плата.

Посилання на вакансію:

https://www.pa.ua/jobs/menedzher-z-kadrovoho-obliku/

ДИЗАЙНЕР. ПРОМАВТОМАТИКА

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Дизайнер.

Про вакансію:

Привіт дизайнере!

Для тебе є чудова новина – компанія шукає талановиту та творчу людину в свою супер- команду!

Обов’язки:

-пропонувати ідеї і варіанти дизайну, друкованої продукції, інтер’єрів, деталей, виробів і т.д.

-розробляти макети друкованої реклами (поліграфія);

-розробляти макети художнього оформлення періодичних видань;

-узгоджувати розроблені макети з безпосереднім замовником;

-розробляти бренд-бук підприємства та контролювати дотримання його виконання;

-керувати розробками дизайн-матеріалів третіми особами (аутсорсинг);

-планувати і узгоджувати плани та терміни здачі робіт.

В яких програмах потрібно буде працювати?

-Illustrator;

-CorelDraw;

-Photoshop;

-Premiere

Вимоги:

-досконале володіння графічними редакторами;

-креативність, енергійність;

-активна життєва позиція.

Посилання на вакансію:

Дизайнер

Junior Project Manager

Main requirements:

-Understanding of software development methodologies (Agile, Waterfall)

-Ability to lead several projects at the same time

-Excellent time management, organizational skills, and communication skills

-Excellent problem-solving skills

– Excellent English, both verbal and written: Upper-Intermediate

Nice to have:

-Experience in IT-industry

-Completion of the Project Management Courses

-Experience in direct communication with foreign clients

Opportunities:

-Work on interesting projects in a friendly and talented team

-Challenging tasks and professional growth

-Comfortable office in Vinnytsia

-25 working days paid vacation

-Exciting company and team events

Responsibilities

-Direct and manage several, small to mid-sized, and moderate to complex projects

-Providing accurate and timely information, data, and reports regarding project status, activities, and performance

-Communicate directly with customers and management about the project

About the project

We are looking for a motivated and proactive Project Manager to join our team.

E-mail [email protected]

МЕНЕДЖЕР ПО РЕКЛАМІ. МАКОШ

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Менеджер по рекламі.

Про компанію:

Компанія «Макош» – один із лідерів на ринку мінеральних добрив для агровиробників України.

Молоді, потужні, амбітні, націлені на розвиток.

У них комфортний, сучасний, новий офіс та молодий і дружній колектив. Запрошують у свою команду Менеджера по рекламі у відділ маркетингу.

В «Макош» ти зможеш реалізувати свій потенціал, розвивати здібності із всебічною підтримкою керівництва та колективу компанії.

У тебе є всі шанси приєднатися до команди, якщо:

-є досвід роботи із рекламою;

-ступінь бакалавра або магістра;

-уважний/а в роботі із цифрами та документами;

-впевнено володієш офісними програмами;

-командний гравець та маєш відмінну комунікацію;

-самомотивований/а, креативний/а, впевнений/а у собі.

Завдання:

-генерувати ідеї, щодо реклами та її просування;

-працювати в графічних програмах;

-писати рекламні пости і слогани.

Можливості:

-нормований робочий графік: Пн-Чт з 30 до 17.30, Пт до 16.30 (Сб/Нед – вихідний);

-вчасна і достойна заробітна плата+бонуси;

-офіційне працевлаштування;

-оплачувані обіди;

-корпоративні заходи.

Адреса: с. Зарванці Хмельницьке шосе, 20 (із транспортною довозкою з Зх. автовокзалу).

Надсилайте резюме: [email protected] або за телефоном + 38 (067) 44 60 189 Ірина

До речі тут є цікава інформація для Вас!

https://makosh-group.com.ua/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC20-Mu8kf9u6VlYAYdpnRIg

Instagram: https://www.instagram.com/insta_agronom/

Facebook: https://www.facebook.com/kompanymakosh

КРЕДИТНИЙ КОНСУЛЬТАНТ. UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Кредитний консультант.

Опис вакансії:

UKRSIBBANK BNP Paribas Group – досвідчений банк з 30-річним стажем роботи у сфері фінансів.

Їм довіряють близько 1,9 мільйонів клієнтів, 165 тис. компаній середнього та малого бізнесу та 2,2 тис. великих корпоративних компаній – лідери вітчизняної економіки та міжнародної корпорації.

Обов’язки:

-активна робота з клієнтами у торгових мережах

-консультування та оформлення кредитних договорів.

Вимоги:

-повна середня освіта;

-вміння володіти українською та російською мовами;

-гарно розвинені комунікативні навички;

-орієнтація на клієнта та його потреби.

Переваги роботи:

-навчання у найкращих менеджерів;

-оплачуване стажування;

-достойна фінансова винагорода;

-досвід спілкування з клієнтами;

-отримання навичок сучасності та майбутнього;

-офіційне працевлаштування, відпустка 24 робочих дні;

-медичне страхування;

-робота поблизу з домом.

Приєднуйся до сильної команди кредитних консультантів, з якою приємно розвиватись.

Посилання на вакансію:

https://t.me/UKRSIBBANK_CAREER_BOT?start=telegram

ІНЖЕНЕР З НОРМУВАННЯ ПРАЦІ. УКРПОШТА

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Інженер з нормування праці.

Опис вакансії:

Укрпошта сьогодні – одна з найбільш динамічних компаній. Вона стрімко оновлюється і впроваджує нові підходи в роботі з персоналом. Здійснює пошук фахівців, які допоможуть підвищити ефективність роботи та сервісу компанії. Запрошує на роботу «Інженера з організації та нормування праці»

Вимоги:

-повна вища освіта;

-впевнений користувач ПК;

-здатність швидко навчатися та працювати з великим об’ємом інформації;

-знання Word, Excel;

-уважність та відповідальність.

Обов’язки:

-розрахунки нормативної чисельності виробничого штату;

-нарахування заохочень;

-складання фотографії робочого дня;

-хронометражні спостереження;

-складання наказів, звіту з праці;

-нормування доставних дільниць .

Можливості:

-можливість здобути досвід роботи в компанії, яка активно розвивається;

-повна зайнятість: 8-30 до 17-30 з Пн-Пт;

-дружній колектив, котрий працює командно і на результат;

-заробітна плата з перспективою росту.

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/ua/company4504083/vacancy8495915?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utm_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

TRAINEE C# DEVELOPER. FTRTECH

City: Vinnytsia

Full title of the vacancy: Trainee C# developer.

Job description:

Company FTRTECH is looking for Trainee C# developer to join Vinnytsia team on a full-time basis to work on a long-term project.

Main requirements:

-knowledge of C#, .NET Core;

-desire to develop and learn something new in this area. Experience with React will be plus for you

Opportunities:

-work on interesting projects using new technologies;

-individual program of development;

-work in a comfortable office in the city center;

-progressive system of salary, regular salary review, financial stability;

-career planning and regular performance

Telegram: 096-48-91-201

E-mail: [email protected]

ПРОГРАМІСТ PHP (JUNIOR), WEB-РОЗРОБНИК. NETLAB

Місто: Вінниця 

Повна назва посади: Програміст PHP (Junior). 

Вимоги:

-знання PHP (ООП, MVC)/MySQL; 

-знання HTML/CSS; 

-знання JavaScript (jQuery); 

-навички роботи з CMS (WordPress, Joomla, OpenCart); 

-відповідальність, здатність навчатися; 

-вміння працювати в команді на результат; 

-плюсом буде знання будь-якого фреймворка. 

Обов’язки:

-розробка веб-проєктів з нуля і на основі готових рішень; 

-створення компонентів та модулів для CMS; 

-допрацювання і вдосконалення поточних проєктів. 

Можливості:

-робота в молодому та дружньому колективі; 

-участь в цікавих та сучасних проєктах; 

-робочі дні понеділок-п’ятниця з 09:00 до 18:00; 

-державні свята  вихідні; 

-своєчасна оплата праці, відповідно до кваліфікації. 

Додаткова інформація:

Якщо Ваш рівень знань ще не відповідає вимогам, можливо Вас зацікавить стажування (trainee). Строк стажування два місяці. Після його успішного завершення стажисти переводяться на посаду Junior PHP Developer. При подачі заявки на trainee, будь ласка, вказуйте це додатково у листі. 

Посилання на вакансію: 

https://www.work.ua/jobs/3275334/ 

ДИСТАНЦІЙНИЙ КОНСУЛЬТАНТ ФІНАНСОВИЙ. UKRSIBBANK, BNP PARIBAS GROUP

Місто: Дистанційно

Повна назва посади: Дистанційний консультант фінансовий.

Про вакансію:

Слово digital уже кілька років в усіх на вустах. Реальність показує, що не лише майбутнє бізнесу залежить від переходу на цифрові технології, а й теперішнє.

Завдяки потужній команді співробітників компанія створила дистанційний сервіс та вийшла на новий рівень обслуговування клієнтів.

Графік роботи:

-стандартний з понеділка по п’ятницю;

-повний робочий день.

Задачі:

-займайся якісним дистанційним супроводом персонального клієнтського портфеля, що складається з клієнтів сегменту Преміум;

-залучай клієнтів з високим потенціалом через доступні канали;

-підвищуй рівень задоволеності обслуговування клієнтів Преміум рівня.

Вимоги:

-досвід роботи із преміальними клієнтами від 1 року;

-гарно розвинені комунікативні навички

Посилання на вакансію: https://robota.ua/company569821

МЕНЕДЖЕР З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. МАКОШ

Місто: Вінниця 

Повна назва посади: Менеджер з адміністративної діяльності. 

Про компанію:

Компанія «Макош» – один із лідерів на ринку мінеральних добрив для агровиробників України. Молода, потужна, амбітна, націлена на розвиток команда. 

В «Макош» ти зможеш реалізовувати свій потенціал, розвивати здібності, із всебічною підтримкою керівництва та колективу компанії. 

Вимоги:

-вже отримала ступінь бакалавра/магістра економічного факультету; 

-уважна в роботі із цифрами та документами; 

-командний гравець та маєш відмінну комунікацію; 

-самомотивована, приємної зовнішності і впевнена в собі; 

-маєш гарну успішність та рекомендації викладачів. 

Обов’язки: 

-робота із таблицями Excel та 1С; 

-CRM супровід менеджерів (навчать). 

Можливості:

-нормований робочий графік: Пн-Чт з 8.30 до 17.30, Пт до 16.30 (Сб/Нед  вихідний); 

-вчасна і достойна заробіна плата+бонуси; 

-офіційне працевлаштування; 

-оплачувані обіди; 

-корпоративні заходи. 

Адреса: нове будівництво в Зарванцях (із транспортною довозкою із Західного автовокзалу). 

Резюме надсилайте за адресою: [email protected] або телефонуйте: (067) 44 60 189 Ірина. 

До речі, тут є цікава інформація для Вас! https://makosh-group.com.ua/ 

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC20-Mu8kf9u6VlYAYdpnRIg 

Instagram: https://www.instagram.com/insta_agronom/ 

Facebook: https://www.facebook.com/kompanymakosh 

JUNIOR ACCOUNT MANAGER (FLUENT ENGLISH). PHARMBILLS

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Junior account manager.

Про компанію:

Pharmbills – американська компанія, представлена в Україні. За 5 років роботи створено команду з 200 осіб, які дистанційно допомагають американським healthcare компаніям з фінансами, обробкою документації, IT-підтримкою і обслуговуванням клієнтів.

Наразі компанія набирає спеціалістів на посаду Junior account manager, які будуть працювати дистанційно з Вінниці (вдома), а по завершенню карантину з офісу компанії у Вінниці.

Обов’язки:

-спілкування з клієнтами і провайдерами послуг по телефону та e-mail;

-приймання і опрацювання рахунків;

-ведення бази постачальників;

-перевірка і узгодження рахунків та оплат;

-ведення документації;

-робота зі звітами про доходи та збитки (P&Ls).

Вимоги:

-володіння письмовим та усним English на рівні від Upper-Intermediate (B2, C1, C2);

-навички грамотної та ефективної комунікації;

-аналітичне мислення, навички роботи з цифрами і великими об’ємами даних;

-посидливість і сконцентрованість (робота тісно пов’язана із обробкою документації та рахунків);

-володіння комп’ютером та офісними додатками на рівні впевненого користувача;

-здатність продуктивно працювати у другій частині дня;

-можливість працювати з офісу по закінченню карантину;

-буде плюсом: досвід роботи в міжнародних компаніях та знання CRM систем.

Можливості:

-заробітня плата від 13 500 – 17 500 грн;

-оплачуване стажування до 3-х місяців;

-своєчасні виплати;

-офіційне співробітництво;

-медичне страхування по завершенню випробувального періоду;

-фіксований робочий день за графіком Нью-Йорку, без перепрацювань;

-робота із топменеджментом США;

-підтримка Team Lead і керівника в США, які допомагають освоїтися в робочих процесах;

-необхідне обладнання для роботи з дому;

-постійне спілкування з носіями мови (США);

-молода команда (середній вік – 25 років);

-таксі додому в кінці робочого дня при умові праці з офісу.

Детальніше про Pharmbills:

Сайт: https://pharmbills.me

Instagram: https://www.instagram.com/pharmbills

Facebook: https://www.facebook.com/Pharmbills

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company3687665/vacancy8215064?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utm_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

ПОМІЧНИК МЕНЕДЖЕРА З ЛОГІСТИКИ. МАКОШ

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Помічник менеджера з логістики.

 Про компанію:

Компанія «Макош» – один із лідерів на ринку мінеральних добрив для агровиробників України. Молода, потужна, амбітна, націлена на розвиток команда. Офіс комфортний, сучасний, новий, а колектив молодий і дружній.

В «Макош» ти зможеш реалізовувати свій потенціал, розвивати здібності, із всебічною підтримкою керівництва та колективу компанії.

 Вимоги:

-отриманий ступінь бакалавра/магістра економічного факультету;

-уважність в роботі із цифрами та документами;

-командний гравець та маєш відмінну комунікацію;

-самомотивованість, приємна зовнішність і впевненість в собі;

-гарна успішність та рекомендації викладачів.

 Обов’язки:

-робота із таблицями Excel та 1С;

-облік та закриття рейсів;

-підрахунок залишків по складам;

-ведення переговорів із перевізниками;

-документаційний супровід перевізників.

 Можливості:

-нормований робочий графік: Пн-Чт з 8.30 до 30; пт до 16.30 (Сб/Нед – вихідний);

-вчасна і достойна заробіна плата + бонуси;

-офіційне працевлаштування;

-оплачувані обіди;

-корпоративні заходи;

Адреса:   нове   будівництво   в    Зарванцях   (із    транспортною довозкою із Західного автовокзалу).

Резюме надсилайте за адресою: [email protected] або телефонуйте: +38 (067) 44 60 189 Ірина

Тут цікава інформація для Вас: https://makosh-group.com.ua/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC20-Mu8kf9u6VlYAYdpnRIg

Instagram: https://www.instagram.com/insta_agronom/

Facebook: https://www.facebook.com/kompanymakosh

МЕНЕДЖЕР ІЗ КРЕДИТУВАННЯ. UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Менеджер із кредитування.

Про вакансію:

Працюй в одному із найкращих європейських банків.

Графік роботи:

-гнучкий;

-повний робочий день.

 Обов’язки:

-оформлення кредитних договорів;

-спілкування із клієнтами.

 Вимоги:

-повна середня освіта;

-добре розвинені комунікативні навички.

Посилання на вакансію:

t.me/UKRSIBBANK_CAREER_BOT

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖІВ МІНЕРАЛЬНИХ ДОБРИВ. МАКОШ

Місто: Вінниця

Повна назва вакансії: Менеджер з продажів мінеральних добрив

Про вакансію:

Компанія «Макош» – один з лідерів на ринку мінеральних добрив для агровиробників України. Потужні, амбітні, націлені на розвиток. Комфортний, сучасний, новий офіс та молодий і дружній колектив. В «Макош» можна реалізовувати свої ідеї та розвивати здібності, із всебічною підтримкою керівництва та колективу компанії.

Вимоги:

-ступінь бакалавра/магістра біологічного факультету;

-командний гравець та наявність відмінної комунікації

-самомотивованість і впевненість у собі;

-гарна успішність та рекомендації викладачів.

Можливості:

-нормований робочий графік: Пн-Чт з 8.30 до 17.30, Пт до 16.30 (Сб/Нд – вихідний)

-вчасна і достойна заробітна плата;

-офіційне працевлаштування;

-оплачувані обіди;

-корпоративні заходи.

 

Електронна пошта для ваших резюме: [email protected]

За питаннями: +38 (067) 382-50-65 Ірина

Цікава інформація для вас: https://makosh-group.com.ua/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC20-Mu8kf9u6VlYAYdpnRIg

Instagram: https://www.instagram.com/insta_agronom/

Facebook: https://www.facebook.com/kompanymakosh

ПОМІЧНИК МАРКЕТОЛОГА. АВТОМИР

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Помічник маркетолога.

Якщо ти комунікабельна і творча особистість, вмієш досягати поставлених цілей та прагнеш стати частиною великої й успішної компанії, дружньої команди спеціалістів своєї справи, маєш креативне мислення – запрошуємо тебе до нашої команди.

 Можливості:

-Ви почуватиметесь захищено, адже у нас офіційне працевлаштування згідно всіх гарантій трудового законодавства України;

-Ви зможете підвищувати свою кваліфікацію – компанія оплачує курси, конференції, тренінги;

-робочий графік в будні з 09:00 до 18:00;

-професійна команда, здатна вирішити будь-яку задачу;

-комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

-нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя;

-допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях.

 Кваліфікаційні вимоги:

-вища освіта в сфері маркетингу/реклами/економіки;

-навички маркетингового планування і прогнозування;

-знання інструментів digital-реклами, навички в SMM;

-уміння працювати з великими обсягами інформації, аналітичні здібності;

-творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;

-відсутність досвіду легко компенсується Вашим бажанням до особистого та професійного розвитку.

 Обов’язки:

-ведення соціальних мереж, створення цікавого контенту, комунікація з користувачами та залучення цільової аудиторії;

-робота з сайтом, наповнення актуальною інформацією сайту компанії;

-створення фото і відео контенту;

-допомога в організації рекламних компаній;

-участь у проведенні комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку бренду;

-чого вже точно не доведеться робити, так це нудьгувати!

Надсилай власне резюме на пошту [email protected]

Наша адреса та місцезнаходження автосалону: м. Вінниця, вул. Немирівське шосе, 94 В.

У разі    виникнення    питань    телефонуйте:    +38067432253 –    Олександра,    Менеджер з персоналу ГК «Автомир».

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ. ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОМИР»

Адреса: м. Вінниця, вул. Немирівське шосе 94 В

Деталі: 067 432 22 53 – Олександра, [email protected]

Група компаній «Автомир», що є лідерами з продажу нових автомобілів та сервісного обслуговування   в   м.   Вінниця   та   Вінницькій   обл.   запрошує   на    постійне    місце    роботи: МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ.

 Ми пропонуємо Вам:

-Офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні.

-Персональне, безкоштовне навчання.

-Комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок.

-Корпоративний одяг.

-ЗП – ставка +%.

-Можливість кар’єрного зростання.

-Допомогу і підтримку в будь-яких робочих ситуаціях.

-Івенти і відпочинок в крутому колективі.

 Наші очікування:

-Освіта вища або середня спеціальна (технічна).

-Знання будови легкового автомобіля.

-Наявність водійського посвідчення категорії «В» та стаж водіння — обов’язково!

-Володіння навичками ефективної комунікації.

 Ваші обов’язки:

-Виконання планових показників з продажу автомобілів та супутніх товарів.

-Робота з клієнтськими базами, залучення нових клієнтів.

-Участь в продажі, прийомі, видачі автомобілів.

-Проведення презентацій автомобіля, проведення тест-драйвів.

Чекаємо на Ваші відгуки!

Пропозиція від Об’єднаного Українського Університету (Компанія Intela Solutions)

Компанія Intela, Coursera та ІВМ пропонують викладачам українських ЗВО роботу зі студентами в режимі онлайн-навчання. Планується письмове спілкування — відповіді на питання студентів англійською мовою, охоплюються практично усі часові пояси, але насамперед: Китай, Індія, Африка, Америка, Канада та усі спеціальності навчання.

Вимоги до викладачів:  

  • Пройти курс та отримати сертифікат. 
  • Працюватимуть неповний робочий день для підтримки цього курсу для  Intela, ІВМ, Coursera. 
  • Через 1 місяць роботи у режимі неповного робочого дня, викладачі переходять на повний робочий тиждень. 
  • Пропонується 1000 доларів США в місяць (повний робочий день) і збільшення оплати за високу якість роботи. 

Викладачі повинні мати ступінь доктора наук або доктора філософії. 

Більш змістовна інформація за посиланнями:  

https://www.coursera.org/specializations/advanced-data-science-ibm?action=enrol#courses 

https://www.coursera.org/professional-certificates/ai-engineer#courses 

 

З усіх питань Ви можете звертатися[email protected], +38 050 071 01 20 

 

Архів вакансій