Донецький національний університет імені Василя Стуса Партнерські вакансії

Партнерські вакансії

ІНЖЕНЕР МОНІТОРИНГУ МЕРЕЖІ. VODAFONE УКРАЇНА

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Інженер моніторингу мережі.

 Про компанію:

Vodafone Україна – компанія світового рівня, що займає провідні позиції у сфері технологій та телекомунікацій, впроваджує інновації у всіх напрямках діяльності. Щодня працює над впровадженням амбітних проєктів. Саме тому Vodafone Україна – це не лише телекомунікації, а й новітні технології, зокрема Cloud Services, Big Data, IoT, Smart City.

 Обов’язки:

-моніторинг працездатності обладнання, стану мережі та трафіку;

-контроль працездатності, виявлення несправностей обладнання мережі компанії;

-відповідальність за аналіз проблем, в тому числі діагностика, тестування, локалізація і вжиття заходів з відновлення працездатності систем і сервісів.

 Кваліфікаційні вимоги:

-освіта: вища (бажано в сфері інформаційних технологій або телекомунікацій);

-досвід роботи: вітається 2 роки в сфері IT або телекомунікацій, адміністрування мереж, експлуатація телекомунікаційних мереж;

-знання основних принципів експлуатації телекомунікаційних систем.

 Можливості:

-колектив однодумців, прозорість рішень та відкритість в комунікації;

-офіційне працевлаштування, соціальні гарантії;

-31 календарний день відпустки;

-медичне корпоративне страхування та оздоровлення;

-безкоштовний мобільний зв’язок;

-вигідний тарифний план від Vodafone для сім’ї;

-професійне навчання за рахунок роботодавця;

-активне корпоративне життя.

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company806/vacancy8334561?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utm_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ. OKKO GROUP

Місто: Вінниця

Повна назва вакансії: Менеджер з продажу.

 Особливості вакансії:

-офіційне працевлаштування;

-вчасна виплата зарплатні;

-оплачувані відпустки (24 дні) та лікарняні;

-безкоштовне медичне страхування;

-заохочення преміями;

-зручний графік роботи та відпочинку;

-цінуються досягнення кожного;

-заохочення кар’єрного росту;

-залучення до професійного навчання.

 Обов’язки:

пошук та залучення корпоративних клієнтів;

продаж пального гуртом та через мережу АЗС;

продаж мінеральних добрив та форвардних програм фінансування аграріїв;

продаж природнього газу;

обслуговування існуючої клієнтської бази, проведення звірок, супровід продажу, розширення продажів по існуючим клієнтам.

 Кваліфікаційні вимоги:

-наявність навичок активного продажу та стаж роботи у прямих продажах;

-знання первинного бухгалтерського документообігу;

-знання MS Office та облікових програм;

-знання договірної діяльності;

-знання ринку відповідного регіону;

-комунікабельність, активність та цілеспрямованість, націленість на результат.

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company370714/vacancy8342210?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utm_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

АНАЛІТИК-ТЕСТУВАЛЬНИК ERP-СИСТЕМИ. KNESS

Місто: Вінниця

Повна назва вакансії: Аналітик-тестувальник ERP-системи.

 Про компанію:

Компанія KNESS є лідером комплексної реалізації проектів енергетики в Україні та учасник міжнародних проектів.

Основною    сферою    діяльності    компанії    є    проектування    та    будівництво    сонячних електростанцій по всій території України.

Активно розвивається і запрошує в дружню команду Аналітика-тестувальника.

 Вимоги:

-освіта повна вища технічна або економічна;

-базові знання С# та MS SQL (не обов’язкові, але вітаються);

-досвід роботи з обліковими системами;

-досвід роботи з відеоредакторами буде перевагою;

-бути уважним під час виконання монотонної роботи;

-відповідати за результати своєї роботи;

-бути впевненим у своїх рішеннях і готовим їх аргументувати.

 Обов’язки:

-перевіряти, наскільки реалізований функціонал відповідає вимогам;

-покращення та тестування інтерфейсів існуючої ERP-системи та продуктів пов’язаних з нею;

-брати участь у релізах нового функціоналу;

-допомагати користувачам системи, консультувати;

-розробляти інструкцій для користувачів;

-готувати тех. завдання для програмістів;

-складати баг-рапорти.

 Умови роботи:

-конкурентоспроможну заробітну плату;

-високий рівень преміювання;

-офіційне працевлаштування, дотримання КЗпП України;

-медичне страхування;

-професійний та дружній колектив;

-перспективу кар’єрного росту та професійного розвитку.

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company1840328/vacancy8324060?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utm_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ АНАЛІТИКИ ТА СУДОВОЇ СТАТИСТИКИ. НАДС

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Головний спеціаліст відділу аналітики та судової статистики.

 Кваліфікаційні вимоги:

-ступінь вищої освіти магістра (спеціаліста), за спеціальностями «Право», «Правознавство»;

-досвід роботи на посаді державної служби категорії «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 1 року;

-вільне володіння державною мовою.

 Посадові обов’язки:

-забезпечує підготовку проектів розпоряджень керівника апарату або особи, яка виконує його обов’язки щодо здійснення повторного автоматизованого розподілу судових справ та матеріалів між суддями Господарського суду Вінницької області, у випадку відсутності начальника відділу аналітики та судової статистки (тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження тощо) здійснює автоматизований розподіл позовних заяв, матеріалів та справ між суддями Господарського суду Вінницької області, має право створювати та додавати до справ, матеріалів та не по справам в КП «Діловодство спеціалізованого суду» необхідні документи;

-забезпечує з використанням комп’ютерної техніки оперативний і систематичний облік законодавчих та інших нормативних актів, матеріалів судової практики роботу з електронною поштою і можливість використання зазначених джерел інформації всіма працівниками апарату Господарського суду Вінницької області у встановленому порядку при виконанні службових обов’язків;

-забезпечує систематизацію, підготовку статистичних даних, аналітичних оглядів та узагальнень судової практики з розгляду судом справ за окремими категоріями спорів відповідно до доручень Верховного Суду України, Касаційного господарського суду у складі Верховного суду, керівництва суду та згідно з планами роботи суду;

-забезпечує обробку, збирання та аналіз статистичних і аналітичних даних про роботу Господарського суду Вінницької області, необхідних для аналізів судової практики вирішення господарських спорів, підбір справ та матеріалів, необхідних для статистично-аналітичної роботи, узагальнення та поширення інформації про актуальні питання практики розгляду справ господарськими судами, належне оформлення та проходження цих документів;

-розробляє у відповідній частині проекти документів з питань забезпечення діяльності господарського суду, підсумкової статистичної, аналітичної та іншої інформації про результати роботи суду за окремими показниками;

-готує проекти відповідей на запити щодо публічної інформації, звернення громадян та юридичних осіб тощо;

-забезпечує підготовку підсумкових аналітичних матеріалів за результатами роботи Господарського суду Вінницької області;

-здійснює систематизацію та моніторинг судових рішень вищих судових інстанцій, опрацювання даних, що стосуються актуальних правових позицій вищих судових інстанцій, які застосовуються при розгляді та вирішенні справи;

-здійснює виявлення та аналіз проблемних питань, що виникають при застосуванні законодавства та вирішення актуальних (проблемних) питань практики застосування матеріального та процесуального права;

-здійснює спостереження за змінами та доповненнями до чинного законодавства України, інформує суддів та працівників апарату суду про зміни та застосування норм нового законодавства;

-здійснює контроль за правильністю внесення інформації до статистичних карток щодо результатів розгляду справ і матеріалів;

-здійснює формування номенклатури справ у відділі аналітики та судової статистики та передачу їх до архіву.

 Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

Строково, на період дії карантину.

Контракт укладається на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID- 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.

 Умови оплати праці:

-посадовий оклад – 5760 грн;

-надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.2017 №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами);

-надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 №889-VIII (із змінами).

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company8920488/vacancy8352018?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utm_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

IT OPERATIONS ENGINEER. PLAYTIKA UA

City: Vinnytsia

Full title of the vacancy: IT Operations Engineer.

Job description:

Playtika is a leading company in the social gaming area, using the cutting edge technologies for supporting high-traffic and advanced-infrastructure and applications.

As an IT Operations Engineer you will be in charge of managing applications and infrastructure in production, take overall responsibility for the quality of the services that the company provides.

Our technology stack is pretty wide, we mainly use: Docker, Kubernetes, microservices architecture, Java, ELK stack, Jenkins, TeamCity, RedisLabs, Couchbase, Aerospike, MariaDB, MemSQL, Bitbucket, F5 load balancer. Infrastructure: private cloud, own datacenters.

Responsibilities:

-deep understanding of the company applications and IT infrastructure;

-managing changes in production;

-overall responsibility for production change management process;

-being part of the whole SDLC (Software Development Life Cycle) to improve the quality of service;

-providing solutions and support for critical IT environment.

Requirements:

-at least 1-3 years’ experience in Linux/Unix administration;

-good troubleshooting skills;

-experience with Docker and Docker orchestration system Kubernetes;

-MySQL/MySQL forks, Couchbase, Aerospike (or other NoSQL solutions);

-must have a written & verbal English and demonstrated an ability to collaborate across teams and organizations;

-self-motivated with a strong desire to learn and improve technical

Desirable:

-experience with Java applications support;

-experience with Git, Bitbucket;

-experience with CI/CD systems such as Jenkins, TeamCity;

-understanding an ELK stack;

-experience in scripting (bash/shell/Python or any other language that can be used for scripting) is an advantage;

-experience with AWS is a plus.

Offers:

-working for one of the top social gaming companies in the world;

-competitive salary, performance-based bonuses and flexible working hours;

-training programs, certifications, conferences including international events;

-social package, including gym membership compensation, medical insurance;

-paid vacation and sick leaves;

-corporate English classes;

-referral program;

-team buildings, and fun activities;

-free meals twice a day, refreshments, happy hours;

-technical library with option to order books;

-coaching and reviews to support your career development;

-comfortable office;

-cute and funny corporate

Link address:

https://rabota.ua/company1409475/vacancy8200388?utm_source=jobalert&utm_medium=email&ut m_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

ACCOUNT MANAGER. WEBAKCENT

City: Vinnytsia

Full title of the vacancy: Account manager.

 

Job description:

Hi! WinWin E-Commerce LLC is currently looking for an Account manager to join its team of professionals.

Due to continued organization’s growth, WinWin E-Commerce has opened a new position. If you aim to work in the afternoon, you love precision and you are stress-resistant, you can easily communicate in English (B2 or higher) and have good analytical skills, then you just might be the ideal candidate for this job position.

 

Opportunities:

-flexible full-time work schedule 5 days a week;

-a cool and friendly team;

-remote work in a US company;

-team building;

-constant improvement of your English language skills during work and a stable

Duties and Responsibilities:

-creation Amazon cases;

-communication with customers (letters and feedbacks);

-creation shipments and control acceptance of goods;

-searching info on Sellers’ forums/ Amazon policies to solve problematic issues;

-calls to support and suppliers, if this necessary;

-returns accounting;

-order processing and delivery track control;

-report

 

Link address:

https://www.work.ua/jobs/4053524/

JUNIOR BRAND MANAGER. WEBAKCENT

City: Vinnytsia

Full title of the vacancy: Junior brand manager

 

Job description:

Hi! WinWin E-Commerce LLC is currently looking for a Junior Brand Manager to join its team of professionals.

Due to continued organization’s growth, WinWin E-Commerce has opened a new position that offers an amazing career opportunity. If you aim to work in the afternoon, you love precision and you are stress-resistant, you can easily communicate in English (B2 or higher) and have good analytical skills, then you just might be the ideal candidate for this job position.

Opportunities:

-flexible full-time work schedule 5 days a week;

-a cool and friendly team;

-remote work in a US company;

-team building;

-constant improvement of your English language skills during work;

-career growth to brand manager, and a stable

Duties and Responsibilities:

-price list analysis and product search;

-answering questions on product listings;

-searching for and collecting information from suppliers;

-communication with suppliers (correspondence + calls);

-analysis of sales and product stock;

assisting a Brand

Link address:

https://www.work.ua/jobs/4053513/

БУХГАЛТЕР. АВТОМИР

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Бухгалтер.

 Опис вакансії:

Група компаній «Автомир», що є офіційними дилерами 10-ти світових автомобільних брендів: Nissan, Hyundai, Ford, Citroen, Kia, Mitsubishi, Fiat, Honda, Mazda, Peugeot на постійне місце роботи запрошує: Бухгалтера.

 Можливості:

-офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні;

-зручний робочий графік: 09:00−18:00;

-комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

-корпоративний одяг;

-можливість кар’єрного зростання;

-допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях;

-івенти та відпочинок в крутому колективі.

 Вимоги:

-наявність вищої освіти;

-вільне володіння ПК;

-знання 1С, уміння працювати в E.DOC;

-знання вимог до оформлення первинної документації та податкового законодавства;

-уважність, відповідальність та стресостійкість.

 Обов’язки:

-ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності;

-ведення реалізації та виписка податкових накладних;

ведення касових та банківських операцій.

Адреса та місцезнаходження автосалону:

м. Вінниця, вул. Немирівське шосе, 94 а.

Телефон: +380674322253 – Олександра, Менеджер з персоналу Групи компаній «Автомир».

 

Посилання на вакансію:

https://www.work.ua/jobs/3761478/?utm_source=jobseeker_agent_registed&utm_medium=email&utm_content=jobs&utm_campaign=07.12.2020&a=11861499&d=1607303699

АНАЛІТИК 1С. КОНТІНЕНТАЛ ФАРМЕРЗ ГРУП

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Аналітик 1С.

 Кваліфікаційні вимоги:

-комунікація (гнучкість у спілкуванні, дипломатичність), ініціативність, стресостійкість, організованість та пунктуальність;

-здатність до самонавчання;

-знання Agile методів бізнес аналізу та розробки ІТ продуктів;

-знання розробки форм інтерфейсів;

-знання опису бізнес-процесів в нотації BPMN 2.0, IDEF0;

-знання інструментів SWOT аналізу;

-знання математичного та статистичного прогнозування;

-знання методів аналізу витрат та собівартості продукції;

-готовність до відряджень.

 Обов’язки:

-розробка регулярних пропозицій щодо оптимізації бізнес-процесів та ІТ-сервісів;

-опис бізнес-процесів в нотації, що прийнята в компанії;

-формування анкет опитування згідно розроблених профілів користувачів;

-формування технічного завдання згідно затвердженого шаблону;

-написання інструкцій користувачам;

-моделювання роботи користувачів у системі 1С;

-проведення презентації готового продукту або його частини (модуля).

 Можливості:

-офіційне працевлаштування;

-відшкодування вартості оренди житла;

-конкурентний розмір з.п.;

-навчання за рахунок компанії.

Якщо Вас зацікавила дана вакансія і Ви відповідаєте ключовим вимогам – надсилайте, будь ласка, своє резюме, із вказанням очікуваної заробітної плати.

Відправляючи резюме, Ви даєте згоду на обробку персональних даних компанією у рамках чинного законодавства України.

Звертаємо увагу, що зворотній зв’язок за результатами розгляду резюме надається протягом двох тижнів у разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.

У разі відхилення резюме на заявлену вакансію, вона вноситься в зовнішній кадровий резерв компанії, і компанія може повернутися до розгляду, як тільки у неї з’явиться вакансія, яка відповідає Вашому досвіду і кваліфікації.

 

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company760955/vacancy8217880?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utm_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

ПРОВІДНИЙ ФАХІВЕЦЬ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Провідний фахівець з інформаційних технологій.

 Функціональні обов’язки:

-технічна підтримка користувачів;

-управління користувацькими правами доступу в системі Банку;

-дотримання часових рамок відповідно до SLA;

-взаємодія з іншими структурними підрозділами Банку та зовнішніми аутсорсинговими компаніями щодо виконання звернень користувачів;

-внесення пропозицій по оптимізації і підвищенню якості послуг (сервісів) що надаються користувачам;

-адміністрування прикладних систем;

-використання «Бази знань»;

-поповнення «Бази знань» типовими рішеннями;

-розподіл завдань та моніторинг навантаження між колегами.

 Вимоги:

-вища технічна освіта;

-досвід роботи на подібний посаді не менше 1 року;

-знання принципів побудови Service Desk і процесів підтримки IT послуг відповідно до ITIL;

-практичний досвід по побудові і підтримці процесів управління інцидентами, проблемами, конфігураціями, Базою знань;

-досвід супроводу прикладного та системного програмного забезпечення;

-уміння приймати рішення в стислих часових рамках;

-особиста організованість і управління робочим часом, стресостійкість;

-бажання і уміння працювати в команді.

 Можливості:

-стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;

-фіксована ринкова заробітна платня, річний бонус за результатами роботи;

-соціальний пакет у відповідності до КЗпП та медичне страхування за рахунок Банку через три місяці роботи;

-участь у проєктах кадрового резерву банку, можливість кар’єрного зростання;

-можливості професійного зростання, внутрішні професійні тренінги.

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company307419/vacancy8065070?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utm_campaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

МЕНЕДЖЕР ІЗ КРЕДИТУВАННЯ. UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Менеджер із кредитування.

Про вакансію:

Працюй в одному із найкращих європейських банків.

Графік роботи:

-гнучкий;

-повний робочий день.

 Обов’язки:

-оформлення кредитних договорів;

-спілкування із клієнтами.

 Вимоги:

-повна середня освіта;

-добре розвинені комунікативні навички.

Посилання на вакансію:

t.me/UKRSIBBANK_CAREER_BOT

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖІВ МІНЕРАЛЬНИХ ДОБРИВ. МАКОШ

Місто: Вінниця

Повна назва вакансії: Менеджер з продажів мінеральних добрив

Про вакансію:

Компанія «Макош» – один з лідерів на ринку мінеральних добрив для агровиробників України. Потужні, амбітні, націлені на розвиток. Комфортний, сучасний, новий офіс та молодий і дружній колектив. В «Макош» можна реалізовувати свої ідеї та розвивати здібності, із всебічною підтримкою керівництва та колективу компанії.

Вимоги:

-ступінь бакалавра/магістра біологічного факультету;

-командний гравець та наявність відмінної комунікації

-самомотивованість і впевненість у собі;

-гарна успішність та рекомендації викладачів.

Можливості:

-нормований робочий графік: Пн-Чт з 8.30 до 17.30, Пт до 16.30 (Сб/Нд – вихідний)

-вчасна і достойна заробітна плата;

-офіційне працевлаштування;

-оплачувані обіди;

-корпоративні заходи.

 

Електронна пошта для ваших резюме: [email protected]

За питаннями: +38 (067) 382-50-65 Ірина

Цікава інформація для вас: https://makosh-group.com.ua/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC20-Mu8kf9u6VlYAYdpnRIg

Instagram: https://www.instagram.com/insta_agronom/

Facebook: https://www.facebook.com/kompanymakosh

БУХГАЛТЕР. RIA.COM MARKETPLACES

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Бухгалтер.

 Кваліфікаційні вимоги:

-знання бухгалтерського та податкового законодавства (П (С)БО, ПКУ, закон про БО та ін.), знання МСФЗ;

-основи трудового, фінансового і господарського законодавства;

-оподаткування юридичних (в т.ч. платників ПДВ) і фізичних осіб;

-порядок складання податкової та статистичної звітності;

-організація документообігу і порядок документального оформлення операцій;

-відображення на рахунках БО операцій; план і кореспонденція рахунків;

-досвід роботи з ЗЕД і валютними операціями;

-знання англійської.

-знання ПК на рівні впевненого користувача, обов’язкові навички роботи з: 1С 8.2, BAS; клієнт-банками; M.E.Doc; базами даних, реєстрами.

 Обов’язки:

-ведення компанії на загальній системі оподаткування, платника ПДВ;

-подача податкової та фінансової звітності за МСФЗ;

-інші обов’язки за результатами співбесіди.

 Буде перевагою:

-аналітичний склад розуму;

-уважність до деталей;

-здатність працювати з великим обсягом інформації;

-бажання брати на себе відповідальність;

-ініціативність;

-бажання вчитись;

-навички ведення ділового листування.

 

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company558498/vacancy8064911?utm_source=jobalert&utm_medium=email&ut mcampaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

ЕКОНОМІСТ З ПЛАНУВАННЯ. ЕЛЕКТРИЧНІ СИСТЕМИ, ДП

Місто: Вінниця

Повна назва вакансії: Економіст з планування.

Державне підприємство «Електричні системи», яке у співпраці з міжнародною компанією з виробництва автокомплектуючих APTIV PLC, у зв’язку з розширенням виробництва, запрошує на роботу економіста з планування.

 

 Кваліфікаційні вимоги:

-вища освіта;

-знання англійської мови на рівні не нижче upper-intermediate;

-знання основ технологій виробництва;

-знання MS Excel на рівні впевненого користувача;

-знання принципів СУЯ підприємства і документацію системи управління;

-знання інструкцій, керівних матеріалів та нормативних документів.

Обов’язки:

 -збір щоденної інформації та контроль за ходом виконання потреб замовника;

-формування пакувального листа для оформлення митно-експортних операцій;

-надсилання щоденної звітності замовнику;

-адаптація замовлення   згідно    власних   виробничих   потужностей   та   доведення   до відповідальних осіб на підприємстві.

 Можливості:

-офіційне працевлаштування;

-комфортні умови праці;

-цікаві задачі та можливість кар’єрного росту;

-дотримання гарантій згідно КЗпП;

-конкурентоспроможна заробітна плата

-можливість професійного розвитку.

 

Посилання на вакансію:

https://rabota.ua/company5254889/vacancy8204894?utm_source=jobalert&utm_medium=email&utmcampaign=jobalert_offer_jobalert_3_active_0-9_offer

ПОМІЧНИК МАРКЕТОЛОГА. АВТОМИР

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Помічник маркетолога.

Якщо ти комунікабельна і творча особистість, вмієш досягати поставлених цілей та прагнеш стати частиною великої й успішної компанії, дружньої команди спеціалістів своєї справи, маєш креативне мислення – запрошуємо тебе до нашої команди.

 Можливості:

-Ви почуватиметесь захищено, адже у нас офіційне працевлаштування згідно всіх гарантій трудового законодавства України;

-Ви зможете підвищувати свою кваліфікацію – компанія оплачує курси, конференції, тренінги;

-робочий графік в будні з 09:00 до 18:00;

-професійна команда, здатна вирішити будь-яку задачу;

-комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

-нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя;

-допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях.

 Кваліфікаційні вимоги:

-вища освіта в сфері маркетингу/реклами/економіки;

-навички маркетингового планування і прогнозування;

-знання інструментів digital-реклами, навички в SMM;

-уміння працювати з великими обсягами інформації, аналітичні здібності;

-творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;

-відсутність досвіду легко компенсується Вашим бажанням до особистого та професійного розвитку.

 Обов’язки:

-ведення соціальних мереж, створення цікавого контенту, комунікація з користувачами та залучення цільової аудиторії;

-робота з сайтом, наповнення актуальною інформацією сайту компанії;

-створення фото і відео контенту;

-допомога в організації рекламних компаній;

-участь у проведенні комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку бренду;

-чого вже точно не доведеться робити, так це нудьгувати!

Надсилай власне резюме на пошту [email protected]

Наша адреса та місцезнаходження автосалону: м. Вінниця, вул. Немирівське шосе, 94 В.

У разі    виникнення    питань    телефонуйте:    +38067432253 –    Олександра,    Менеджер з персоналу ГК «Автомир».

CПЕЦІАЛІСТ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ (СТАЖЕР/INTERN). UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP

Місто: Вінниця

Повна назва посади: Спеціаліст з обслуговування клієнтів.

 

 Можливості:

-можливість навчання та розвитку у професіоналів банку;

-адаптаційні програми, що допомагають новачкові якнайшвидше освоїтися в компанії;

-безмежні можливості для навчання (безкоштовні тренінги та різні курси);

-професійний та особистий розвиток;

-молода команда, з якою приємно працювати та дружити;

-офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

-один з найкращих в Україні соціальних пакетів із медичним страхуванням;

-комфортні робочі місця, стандартний графік роботи 5/2 (субота та неділя вихідні);

-стабільна ЗП без затримки;

-бонуси за старанність роботи;

-широкі можливості міжнародної мобільності.

 

Посилання на вакансії:

https://m.rabota.ua/vacancy/list?cityId=0&keyWords=%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%20%D1%83%D0%BA%D1%80%D1%81%D0%B8%D0%B1%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA&page=1&parentId=0&scheduleId=0&period=0&noSalary=true&showAgency=true

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ. ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОМИР»

Адреса: м. Вінниця, вул. Немирівське шосе 94 В

Деталі: 067 432 22 53 – Олександра, [email protected]

Група компаній «Автомир», що є лідерами з продажу нових автомобілів та сервісного обслуговування   в   м.   Вінниця   та   Вінницькій   обл.   запрошує   на    постійне    місце    роботи: МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ.

 Ми пропонуємо Вам:

-Офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні.

-Персональне, безкоштовне навчання.

-Комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок.

-Корпоративний одяг.

-ЗП – ставка +%.

-Можливість кар’єрного зростання.

-Допомогу і підтримку в будь-яких робочих ситуаціях.

-Івенти і відпочинок в крутому колективі.

 Наші очікування:

-Освіта вища або середня спеціальна (технічна).

-Знання будови легкового автомобіля.

-Наявність водійського посвідчення категорії «В» та стаж водіння — обов’язково!

-Володіння навичками ефективної комунікації.

 Ваші обов’язки:

-Виконання планових показників з продажу автомобілів та супутніх товарів.

-Робота з клієнтськими базами, залучення нових клієнтів.

-Участь в продажі, прийомі, видачі автомобілів.

-Проведення презентацій автомобіля, проведення тест-драйвів.

Чекаємо на Ваші відгуки!

JAVA SOFTWARE ENGINEER. EPAM

Адрес: Vinnytsia

Контакт: Iryna Orikh

DESCRIPTION

Currently we are looking for a Java Developer who is ready to learn Hybris to deal with demanding and challenging projects for the US-based customers and grow E-Commerce expertise in the Vinnytsia Office.

TOP REASONS TO WORK WITHIN E-COMMERCE DEPARTMENT

– Possibility to work on full product lifecycle – from concept to delivery into production;

– We are open for innovations and modern technologies;

– Guaranteed professional growth through the technology trainings and technology communities inside the E-Commerce department and company as well;

– IT conferences sponsorship;

– We are proactive Agile/Scrum/XP practitioners;

– Possibility to realize your ideas and potential within the democratic environment and much more…

PROJECT TECHNOLOGIES AND TOOLS

– Hybris

– Java

– WebServices – JMS

– Git

– Continuous Integration and Deployment – Maven

–Agile best practices: SCRUM, XP, TDD, ATDD, Pair Programming; Continuous Integration/Deployment; Direct interaction team-customer; Continuous process improvement; Clean Code; Scaled Agile Framework

REQUIREMENTS

– 3+ years of Java development professional experience

– 1+ year of Hybris development experience (desirable) – Proficiency in Spring framework

– Solid understanding of application design

– Experience with WebServices (REST, SOAP) – JMS

– Strong understanding ofAgile methodologies – E-commerce experience:

– Good communications, spoken and written English

– Excellent problem solving skills – Fast learner

– Soft skills

WE OFFER

– Competitive compensation depending on experience and skills

– Individual career path

– Unlimited access to LinkedIn learning solutions – Social package – medical insurance, sports

– Compensation for sick lists and regular vacations

– English classes with native speakers (certified English teachers) – Flexible work hours

 

Посилання на вакансію: https://cutt.ly/5fxvtmA

ДПУ «МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР «АРТЕК»

ДПУ «Міжнародний дитячий центр «Артек» – дитячий оздоровчий центр загальнодержавного значення, який після тимчасової анексії Криму відновив свою діяльність у 2016 році в заповідній природній зоні – м.Київ, Пуща Водиця.

Зберігаючи кращі традиції «Артеку», у дитячому центрі запроваджені інноваційні освітні та виховні програми для розвитку соціальної активності і творчого потенціалу дітей та молоді. Більш детальніше про діяльність МДЦ «Артек» можна ознайомитися на нашому веб-сайті: www.artek.ua.

В рамках проведення цілорічного оздоровлення та відпочинку МДЦ «Артек» здійснює набір педагогічних працівників для прийняття на постійну роботу.

Освіта: педагоги-організатори, практичні психологи, вихователі, інструктор з фізкультури – педагогічна (магістр, бакалавр, молодший спеціаліст, студенти старших курсів); вожаті – будь-яка освіта (середня, середня спеціальна чи вища)

Досвід роботи: Не має значення, проте головним є досвід роботи з дітьми

Вік: 19-25 років

Функціональні      обов’язки:      Забезпечення      безпеки   життєдіяльності  дітей, організація дитячого дозвілля, виховні заходи, надання умов для сприяння всебічного розвитку дитини

Графік та умови роботи: Тривалість тематичної оздоровчої зміни – 21 день, безкоштовне проживання, харчування по собівартості

Додаткові вимоги: Творчість, організованість, дисциплінованість, толерантність, відсутність шкідливих звичок, любов до дітей

Рівень заробітної плати:

– Місячний посадовий оклад вожатого: 7273 грн.

– Місячний посадовий оклад вихователя: 7651 грн.

– Місячний посадовий оклад інструктора з фізкультури: 7273 грн.

– Місячний посадовий оклад практичного психолога: 7651 грн.

– Місячний посадовий оклад педагога-організатора: 8282 грн.

Для прийняття на роботу обов’язкова медична книжка та індивідуальний графік навчання (для студентів денної форми).

Контактна особа: Зайченко Катерина Сергіївна – тел. 066 881 95 45.

Пропозиція від Об’єднаного Українського Університету (Компанія Intela Solutions)

Компанія Intela, Coursera та ІВМ пропонують викладачам українських ЗВО роботу зі студентами в режимі онлайн-навчання. Планується письмове спілкування — відповіді на питання студентів англійською мовою, охоплюються практично усі часові пояси, але насамперед: Китай, Індія, Африка, Америка, Канада та усі спеціальності навчання.

Вимоги до викладачів:  

  • Пройти курс та отримати сертифікат. 
  • Працюватимуть неповний робочий день для підтримки цього курсу для  Intela, ІВМ, Coursera. 
  • Через 1 місяць роботи у режимі неповного робочого дня, викладачі переходять на повний робочий тиждень. 
  • Пропонується 1000 доларів США в місяць (повний робочий день) і збільшення оплати за високу якість роботи. 

Викладачі повинні мати ступінь доктора наук або доктора філософії. 

Більш змістовна інформація за посиланнями:  

https://www.coursera.org/specializations/advanced-data-science-ibm?action=enrol#courses 

https://www.coursera.org/professional-certificates/ai-engineer#courses 

 

З усіх питань Ви можете звертатися[email protected], +38 050 071 01 20 

 

Викладач німецької мови. ТОВ «Воркконсалт»

Можливість для працевлаштування студентів випускних курсів!

Онлайн школа іноземних мов go4more.School проводить набір викладачів німецької мови.

Ми пропонуємо:  

–  Офіційне працевлаштування в штат  

–  Ставка 10-15 тис. грн на місяць  

–  Робота в команді викладачів  

–  Коучінг роботи з онлайн-платформою  

–  Готові курси, розписана програма занять  

 

Графік роботи: з 9 до 18 (година перерва на обід)  

Типовий день: 4 години викладання, 4 години: перевірка завдань, підготовка до наступного дня, робота з онлайн платформою, спілкування з командою.  

Викладаємо онлайн для англомовного населення!

Ми чекаємо тебе в команду якщо ти:  

  • Говориш та пишеш німецькою мовою на рівні В2 та вище.  
  • Володієш англійською мовою на рівні В1 мінімум.  
  • Маєш досвід викладання або бажання навчитися з нами.  
  • Відповідальний та цілеспрямований, умієш швидко реагувати та проявляти ініціативу.  
  • Хочеш розвиватися як викладач, а також брати участь у методичній роботі в рамках наших  проектів.  
  • Бажаєш обмінюватися досвідом з іншими викладачами, ставати краще кожного дня.  

Якщо ти хочеш почати свою кар’єру в міжнародній компанії, напиши або подзвони нашому HR менеджеру:  

Наталія: [email protected]099 067 5127  

Архів вакансій