Вакансії

ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ  ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТУСА

Відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Порядку проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників Донецького національного університету імені Василя Стуса (далі – Порядок), що затверджений рішенням Вченої ради Донецького національного університету імені Василя Стуса від 01 грудня 2023 року (Протокол № 5) та введений в дію наказом від 01 грудня 2023 року № 377/05, наказу Донецького національного університету імені Василя Стуса «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників» від 11 листопада 2024 року № 326/05, оголошується конкурс на заміщення вакантних посад науково-педагогічних .працівників Донецького національного університету імені Василя Стуса:

 

Завідувача кафедри менеджменту та поведінкової економіки економічного факультету. Строк обрання – 5 років.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Методологія наукових досліджень (включаючи модуль «Academic writing»)»;
  • Методологія та організація наукових досліджень;
  • Поведінкова економіка;
  • Лідерство та персональна ефективність;
  • Бізнес-економіка.

 

Завідувача кафедри господарського та адміністративного права юридичного факультету. Строк обрання – 5 років.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Корпоративне право;
  • Проблеми корпоративного права;
  • Правовий супровід бізнесу;
  • Проблеми договірних відносин у господарській діяльності.

 

Завідувача кафедри інформаційних систем управління факультету інформаційних і прикладних технологій. Строк обрання – 5 років.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Діловодство;
  • Основи економіки інформаційних систем;
  • Інформаційні системи менеджменту;
  • Комунікації в управлінській діяльності;
  • Документаційна та інформаційна підтримка стратегічного управління.

 

Завідувача кафедри інформаційних технологій факультету інформаційних і прикладних технологій. Строк обрання – 5 років.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Управління ІТ-проєктами та основи кібербезпеки;
  • Технології веб-дизайну та веб-програмування;
  • Прикладні комп’ютерні технології..

Вимоги до претендентів на посаду завідувача кафедри:

  • наявність ступеню освіти «Магістр» відповідно до профілю кафедри;
  • наявність наукового ступеню та/або вченого (почесного) звання відповідно до профілю кафедри;
  • наявність документу про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що підтверджує володіння державною мовою на рівні вільного володіння першого ступеня або на рівні вільного володіння другого ступеня (С1, С2) і видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

 

Професора кафедри фінансів і банківської справи економічного факультету (0,7 ставки). Строк обрання – 3 роки.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Інвестування;
  • Управління фінансовими ризиками;
  • Кредитно-інвестиційні технології в банку;
  • Ринок фінансових послуг та інновацій;
  • Системи управління ризиками у фінансах.

Професора кафедри цивільного права і процесу юридичного факультету. Строк обрання – 5 років.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Трудове право;
  • Трудове право: теорія і практика застосування;
  • Вирішення трудових спорів.

 

Професора кафедри інформаційних систем управління факультету інформаційних і прикладних технологій (0,5 ставки). Строк обрання – 3 роки.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Документознавство;
  • Документна лінгвістика та редагування документів;
  • Інформаційна культура;
  • Мовні технології аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації.

 

Доцента кафедри фінансів і банківської справи економічного факультету. Строк обрання – 3 роки.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Фінанси;
  • Історія фінансів, грошей і кредиту;
  • Фінанси. Гроші і кредит.

 

Доцента кафедри менеджменту та поведінкової економіки економічного факультету. Строк обрання – 5 років.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Бізнес-планування та підприємництво;
  • Управління персоналом;
  • Теорія організації та організаційне проектування;
  • Культура безпеки праці та well-being.

 

Доцента кафедри конституційного, міжнародного і кримінального права юридичного факультету. Строк обрання – 3 роки.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Міжнародний захист прав людина;
  • Кримінальне право;
  • Міжнародне право;
  • Сучасні правові вчення.

 

Доцента кафедри господарського та адміністративного права юридичного факультету. Строк обрання – 3 роки.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Адміністративне право;
  • Адміністративне право: теорія і практика застосування.

 

Доцента кафедри теорії, історії держави і права та філософії права юридичного факультету. Строк обрання – 3 роки.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Вступ до спеціальності та професійна етика;
  • Інформаційні технології в юридичній діяльності. Міжнародні пошукові системи;
  • Інформаційні технології в юридичній діяльності;
  • Основи правничої діяльності та професійна етика.

 

Доцента кафедри інформаційних систем управління факультету інформаційних і прикладних технологій. Строк обрання – 3 роки.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Інформаційне суспільство;
  • Бібліотекознавство;
  • Інформаційна підтримка електронних бібліотек та архівів;
  • Управління бібліотечною та архівною діяльністю;
  • Аналітико-синтетична обробка документів.

 

Доцента кафедри журналістики та соціальних комунікацій факультету інформаційних і прикладних технологій (0,75 ставки). Строк обрання – 3 роки.

Перелік освітніх компонентів, що здатний викладати претендент:

  • Історія медіа;
  • Продакшн (техніки і технології виробництва і просування контенту);
  • Журналістська майстерність і фах;
  • Соціальна філософія (медіа і комунікації).

.

 

Вимоги до претендентів на посаду професора, доцента:

  • наявність ступеню освіти «Магістр» за відповідною спеціальністю;
  • наявність наукового ступеню та/або вченого (почесного) звання за відповідною спеціальністю;
  • наявність документу про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що підтверджує володіння державною мовою на рівні вільного володіння першого ступеня або на рівні вільного володіння другого ступеня (С1, С2) і видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

 

 

Для участі у конкурсі претендент протягом місяця з дня наступного за днем опублікування цього оголошення подає такі документи:

 

заяву про участь у конкурсі;

копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

копії документів про освіту (для осіб, які не працюють в Університеті);

копії документів про наявність наукового ступеня та/або вченого звання (за наявності) (для осіб, які не працюють в Університеті);

копію документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або копію державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що підтверджує володіння державною мовою на рівні вільного володіння першого ступеня або на рівні вільного володіння другого ступеня (С1, С2) і видається Національною комісією зі стандартів державної мови, відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;

перспективний план розвитку кафедри з урахуванням Стратегії розвитку Донецького національного університету імені Василя Стуса (етап 01.09.2022-31.08.2025рр.) (для осіб, які претендують на заміщення вакантної посади завідувача кафедри);

ключові показники ефективності науково-педагогічного працівника з урахуванням затверджених в Університеті ключових показників ефективності (для осіб, які претендують на заміщення вакантної посади професора, доцента);

особовий листок з обліку кадрів (для осіб, які не працюють в Університеті);

автобіографію (для осіб, які не працюють в Університеті);

картку проведення самоаналізу відповідності науково-педагогічного працівника Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності;

документи, що підтверджують професійну та академічну активність;

інші документи, які, на думку претендента, можуть підтвердити рівень його освіти, досвід роботи, професійний рівень та ділову репутацію (за наявності).

 

Форми вищезазначених документів, а також проєкт контракту із основними умовами роботи на посаді:

Адреса, за якою здійснюється прийом документів: каб. 504, вул. 600-річчя, 21, м. Вінниця, 21027

Контактна інформація:

Загальний відділ +380432508934, [email protected]

Помічник ректора +380432508935, [email protected]

Провідного фахівця відділу аспірантури та докторантури «Докторська школа»

Вимоги:

-повна вища освіта (спеціаліст, магістр);

-стаж роботи – не менше 2 роки;

-володіння ПК (навички роботи з Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

-грамотна письмова та розмовна мова;

-відповідальність щодо виконання поставлених завдань, вміння розподіляти час і систематизувати робочі процеси.

Завдання та обов’язки:

-робота з документацією відділу;

-робота з електронною поштою та кореспонденцією;

-консультування відвідувачів;

-ведення ділової переписки;

-участь у підготовці та організації процедури захисту дисертаційних досліджень, інформаційних днів для аспірантів, інших заходів відділу;

-участь у роботі з сайтом та сторінкою відділу в соціальній мережі.

Провідного фахівця відділу міжнародних зв’язків

Вимоги

-повна вища освіта (спеціаліст, магістр);

-стаж роботи – не менше 2 роки;

-володіння ПК (навички роботи з Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

-знання англійської мови на рівні B2 і вище;

-грамотна письмова та розмовна мова;

-вміння вести ділову переписку;

-знання ділового етикету;

-вміння розподіляти час і систематизувати робочі процеси;

-комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, увага до деталей.

Завдання та обов’язки:

-підтримка існуючих і налагодження нових зв’язків з міжнародними партнерами;

-участь в організації і проведенні зустрічей з міжнародними партнерами;

-підготовка до підписання договорів та ведення реєстру партнерських угод;

-ведення ділової переписки щодо міжнародної діяльності університету;

-підготовка проєктних заявок на отримання квот для участі учасників освітнього процесу в програмах академічної мобільності;

-спілкування з відвідувачами;

-організаційний супровід учасників освітнього процесу університету під час реалізації ними права на академічну мобільність;

-організація і проведення заходів для учасників освітнього процесу університету, пов’язаних з міжнародною діяльністю;

-підготовка звітної документації;

-робота зі сторінками відділу на сайті університету та адміністрування сторінки в соціальній мережі.

Провідного фахівця Проєктного офісу

Вимоги:

-повна вища освіта (спеціаліст, магістр);

-стаж роботи – не менше 2 роки;

-володіння ПК (навички роботи з Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

-знання англійської мови на рівні B1–B2;

-вміння працювати з документами;

-грамотна письмова та розмовна мова;

-вміння вести ділову переписку;

-знання ділового етикету;

-вміння розподіляти час і систематизувати робочі процеси;

-комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, увага до деталей.

Завдання та обов’язки:

-пошук і розповсюдження інформації про можливості участі в національних і міжнародних проєктах;

-участь у пошуку потенційних партнерів для написання спільних проєктів;

-участь у написанні проєктних заявок;

-листування з представниками підрозділів закладів-партнерів, що відповідають за проєктну діяльність;

-підготовка звітної документації щодо стану реалізації проєктів;

-робота з електронною поштою проєктного офісу;

-робота зі сторінками проєктного офісу на сайті університету та сторінкою в соціальній мережі.

Наші переваги, які ми з радістю вам запропонуємо:

-офіційне працевлаштування;

-своєчасна оплата праці;

-соціальні гарантії державної установи;

-робота в дружньому колективі, що націлений на результат;

можливості професійного зростання та кар’єрного розвитку.

Резюме надсилайте на електронну адресу [email protected]

Контактні особи:

Саволюк Ірина Федорівна (відділ кадрів) 0432 508 935

Жильцова Світлана Віталіївна (відділ міжнародних зв’язків, Проєктний офіс) +380 95 394 99 09

Прямухіна Наталія Валентинівна (відділ аспірантури та докторантури «Докторська школа»)  +380 50 051 30 39

Відповідно до пункту 12 статті 55 Закону України «Про вищу освіту», Донецький національний університет імені Василя Стуса на період до оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників Донецького національного університету імені Василя Стуса запрошує на 2022-2023 навчальний рік:

Професора кафедри англійської філології, теорії і практики перекладу (спеціальність 035) (базова освіта: філолог-германіст, викладач англійської мови/перекладач)

Професора кафедри романо-германської філології та зарубіжної літератури (спеціальність 035) (базова освіта: філолог-германіст, викладач німецької мови/перекладач)

Професора кафедри романо-германської філології та зарубіжної літератури (спеціальність 035) (базова освіта: філолог-романіст, викладач французької мови/перекладач)

Професора кафедри психології (спеціальність 053)

Професора кафедри інформаційних технологій (спеціальності 105, 122, 125)

Доцента кафедри інформаційних технологій (спеціальності 105, 122, 125)

Професора кафедри журналістики та соціальний комунікацій (спеціальності 061)

Доцента кафедри журналістики та соціальний комунікацій (спеціальності 061)

Старшого викладача кафедри журналістики та соціальний комунікацій (спеціальності 061)

 

Вимоги до претендентів на посаду професора:

-наявність ступеню освіти «Магістр»;

-наявність наукового ступеню та/або вченого (почесного) звання відповідно до профілю кафедри;

-виконання пункту 30 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності за останні 5 років.

Вимоги до претендентів на посаду доцента:

-наявність ступеню освіти «Магістр»;

-наявність наукового ступеню та/або вченого (почесного) звання відповідно до профілю кафедри;

-виконання пункту 30 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності за останні 5 років.

Вимоги до претендентів на посаду старшого викладача:

-наявність ступеню освіти «Магістр»;

-виконання пункту 30 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності.

 Наші переваги, які ми з радістю вам запропонуємо:

-офіційне працевлаштування;

-своєчасна оплата праці;

-соціальні гарантії державної установи;

-робота в дружньому колективі, що націлений на результат;

-умови навчання та розвитку.

 

Резюме надсилайте на електронну адресу [email protected]

Контактна особа – Саволюк Ірина Федорівна 0432 508 935

Провідний інженер відділу системного адміністрування та технічної підтримки інформаційно-обчислювального центру

Вимоги:

-вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст);

-стаж роботи за професією інженера I категорії – не менше 2 років;

-знання сучасних засобів комп’ютерної техніки, комунікацій і зв’язку;

-бажання і вміння працювати в команді та вдосконалюватись.

Завдання та обов’язки:

-виконання робіт із технічного та інформаційного забезпечення навчального, адміністративного та наукового процесів в університеті за допомогою засобів комп’ютерної техніки, комунікацій і зв’язку;

-обслуговування і ремонт комп’ютерної техніки, засобів комунікації та інше;

-надання методичної і практичної допомоги учасникам освітнього процесу з питань користування ІТ-сервісами;

-виконання робіт з обслуговування корпоративної мережі Університету та її основних вузлів. Проведення аналізу вузьких місць і причин збоїв в мережі, виконання заходів, необхідних для усунення відмов і для підвищення ефективності її експлуатації;

-виконання інших завдань та обов’язків згідно із посадовою інструкцією.

Наші переваги, які ми з радістю Вам запропонуємо:

-офіційне працевлаштування;

-своєчасна виплата з/п (плюс надбавки, бонуси і премії – за результатами співбесіди);

-робота в молодому дружньому колективі, який націлений на результат;

-графік роботи з 09.00 до 18.00, понеділок-п’ятниця;

-соціальні гарантії державної установи;

-умови для навчання та розвитку.

 

Резюме надсилайте на електронну адресу:  [email protected],

контактна особа Саволюк Ірина Федорівна 0432 508 935

або Нужний Станіслав Сергійович 0432 508 949

Ми створюємо умови для розвитку

Ваших здібностей і реалізації Ваших ідей!!!