Донецький національний університет імені Василя Стуса Відділ маркетингу освітніх послуг

Відділ маркетингу освітніх послуг

Відділ маркетингу освітніх послуг — структурний підрозділ Донецького національного університету імені Василя Стуса, метою якого є створення якісних умов для профорієнтаційної роботи і залучення випускників загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів до отримання вищої освіти у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса задля забезпечення потреб національного та регіонального ринку праці і, як наслідок, — формування кластеру послуг вищої освіти у партнерстві з іншими навчальними закладами регіону.

Основними завданнями відділу є:

Комплексне дослідження національного і регіонального освітніх ринків

Розробка комунікаційної стратегії університету на основі здійснених прогнозів ринку, проведеного аналізу ефективності системи управління

Формування попиту і стимулювання збуту освітніх послуг шляхом оптимального поєднання інструментів комунікаційної політики

Організація та проведення профорієнтаційних заходів задля ознайомлення вступників із напрямами підготовки та особливостями навчання в університеті

Участь у регіональних, національних і міжнародних семінарах, виставках, ярмарках та інших презентаційних заходах, що носять іміджевий характер, і мають на меті покращення профорієнтаційної роботи навчальних закладів

Розвиток якісних довгострокових відносин із загальноосвітніми та професійно-технічними навчальними закладами з метою вдосконалення форм і методів профорієнтаційної роботи

Налагодження зв’язку з представниками учнівського самоврядування, участь у проектній діяльності шкіл «молодих лідерів» та інших учнівських організацій

Єлисєєва Ольга Олександрівна

Начальник відділу

Бєлкін Ігор Володимирович

Провідний спеціаліст з методів розширення ринків збуту

Пермякова Олена Юріївна

Фахівець відділу

Контакти:

Адреса:

каб. 104, головний корпус, вул. 600-річчя, 21, м. Вінниця

Телефон:

+380 (432) 50-87-85

Електронна пошта:

[email protected]